مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی اظهار کرد: فضای سیاسی کشور الان یک فضای کاملاً رقابتی است و همه جریانها خود را داوطلب انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۵۰۷۲
فضای انتخابات رقابتی است و همه جریانها حضور دارند

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و حسین کنعانی مقدم مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت گو به تبیین دیدگاه‌های خود در باره ابعاد فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت خلق حماسه سیاسی در انتخابات سال جاری پرداختند.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ابتدای این برنامه رادیویی با اشاره به اینکه رفراندوم 98 درصدی ابتدای انقلاب و تایید جمهوری اسلامی نمادی بارز از نقش مردم در تشکیل و امتداد نظام بود، تصریح کرد: ما در کشورمان ظرفیت‌های بسیار زیاد مادی و معنوی برای تکرار این حماسه ها داریم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: تاریخ پر افتخار کشور و دین رسمی ایران ظرفیت بسیار بزرگی را برای ما فراهم کرده که ما را ابر قدرت منطقه می کند و این انتخابات می تواند با حضور همه جانبه مردم و انتخاب فرد شایسته و بایسته، مسیر آینده را روشن تر و مصمم تر ترسیم کند.

حجت الاسلام اکرمی گفت: مردم ما ظرف این سالهایی که از پیروزی انقلاب گذشته است، در صحنه های متعدد شرکت کرده‌اند و درایت و هوشیاری خود را به خوبی نشان داده‌اند. انتخابات شوراها نیز می تواند نشان دهنده صحنه ای دیگر از حماسه ایرانیان را به جهانیان باشد.

وی اظهار کرد: ما باید بر آماده سازی و آگاه سازی مردم اهتمام کنیم و بکوشیم شایعاتی که از سوی دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه پیش می‌آید به ثمر نرسد. همه مسئولان نیز باید بکوشند تا خواسته های معقول مردم را مورد توجه قرار دهند تا مردم با میل ملی و دینی پای صندوقهای رأی حاضر شوند.

حسین کنعانی مقدم، کارشناس مسائل سیاسی نیز در ادامه این برنامه رادیویی با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی کشور تا خلق این حماسه سیاسی باید منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رود، گفت: همه نگاه‌ جهانیان اکنون به انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بحث خاورمیانه و بیداری اسلامی باعث شده که بسیاری کشورهای جهان چشم به نوع ادامه مسیر انقلاب اسلامی در ایران داشته باشند.

وی تصریح کرد: اقتدار یک نظام به پشتیبانی مردم از آن نظام است. فضای سیاسی کشور الان یک فضای کاملاً رقابتی است و همه جریانها خود را داوطلب انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شورای نگهبان کسی را رد صلاحیت نمی کند بلکه با استفاده از حداقل معیارهای قانونی، افراد را احراز صلاحیت می کند. شور و شوق انتخاباتی اکنون در کشور بیشتر از زمانهای دیگر است و رسانه های غربی همین شور و شوق را هدف گرفته‌اند که بر آن سرپوش نهند.

کنعانی مقدم در پایان گفت: تجربه نظام ما نشان داده است که هر چه غربیها باج خواسته اند ملت ایران رد کرده است. آنها به دنبال این هستند که از زمینه احراز صلاحیت ها حداکثر سوء استفاده را انجام دهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها