سرلشکر صفوی:

تعامل رؤسای قوا با رهبر انقلاب لازمه پیروزی است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیروزی در هر یک از صحنه‌های نبرد استراتژیک مستلزم همکاری، هماهنگی و تعامل رؤسای قوا، خصوصاً ریاست جمهوری با فرماندهی این صحنه راهبردی یعنی ولایت فقیه و رهبر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۲
تعامل رؤسای قوا با رهبر انقلاب لازمه پیروزی است

 سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پنجمین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران که به مناسبت عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و حماسه بی نظیر فتح خرمشهر برگزار شد، به تحلیل راهبردی تضاد منافع آمریکا با ایران پرداخت و گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران، به رهبری حضرت امام(ره)، به واسطه تضاد منافع آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی‌ها یک راهبرد ثابت و پایداری را طی ۳۴ سال گذشته در رابطه با ایران داشته‌اند و در طی ریاست جمهوری‌های مختلف ایران، تنها تاکتیک آن‌ها برای مقابله با ایران تغییر کرده است.

وی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران، از طریق تحمیل جنگ هشت ساله را یکی از راهبردهای آمریکائی‌ها دانست و گفت: یکی دیگر از راهبردهای آمریکائی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استحاله نظام سیاسی و تغییر رفتار ایران به واسطه راهبرد جنگ نرم، قدرت نرم و استحاله فرهنگی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: سومین راهبرد آمریکائی‌ها تضعیف و ناکارآمد نشان دادن نظام سیاسی ایران در اداره سرزمین و مردم است و آن‌ها به دنبال جلوگیری از پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و مانع‌تراشی برای جلوگیری از قدرت اول منطقه‌ای شدن ایران تا سال ۱۴۰۴ هستند.

سرلشکر صفوی اضافه کرد: این صحنه یک جنگ استراتژیک و مقابله راهبردهاست. آنچه که در صحنه خارجی علیه ما رخ می‌دهد راهبرد آمریکائی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف و اختیارات محوله قانون اساسی به رهبری انقلاب اسلامی، گفت: هدایت و مدیریت راهبردی مقابله با این راهبرد دشمنان اصلی انقلاب را قانون اساسی به بالاترین مقام کشور، یعنی مقام معظم رهبری واگذار کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: قوای سه‌گانه ما با مدیریت راهبردی صحنه که در وظایف و اختیارات مقام معظم رهبری است، خود را هماهنگ و در جهت تحقق این راهبرد تلاش می‌کنند. پیروزی در هر یک از این صحنه‌های نبرد استراتژیک مستلزم همکاری، هماهنگی و تعامل روسای قوا، خصوصاً ریاست جمهوری با فرماندهی این صحنه راهبردی یعنی ولایت فقیه و رهبر انقلاب اسلامی است.( باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها