مشتریان بانک، طعمه دزد حرفه ای بودند

سرقت از خودرو با کش شلوار!

رئیس کلانتری 122 دربند، از دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دربند خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 20 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.
کد خبر: ۵۶۲۱۱۸
اعتراف سارقان لوازم خودرو به 20 فقره سرقت

سرهنگ رسول قنبری، صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو، در محدوده خیابان آصف به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در شرح خبر فوق گفت: ماموران گشت انتظامی این کلانتری شب گذشته در اجرای طرح امنیت محله محور موفق به شناسائی و دستگیری دو تن از سارقان لوازم خودرو که با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه اقدام به سرقت می‌کردند، شدند.

وی افزود: با شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت‌های داخلی خوردو در این محدوده تیم‌های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شده و ضمن شناسایی دو سارق لوازم داخلی خودرو برای دستگیری آنها اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور کردند.

سرهنگ قنبری عنوان کرد: در این عملیات که شب گذشته انجام گرفت ماموران موفق شدند هنگام گشتزنی، دو سارق را که در حال سرقت اموال داخلی یک خودروی سواری بودند، مشاهده و هر دو را پس از تعقیب و گریزی کوتاه با خودرویشان بازداشت کردند.

کلانتر 122 تصریح کرد: هر دو متهم که صادق و محمد نام داشتند در بازجوی‌های اولیه به سوابق کیفری خود در زندان اشاره کرده و اقرار کردند که در زندان با هم آشنا شده و با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروهای سواری می‌کنند.

وی افزود: این دو متهم در ادامه بازجویی‌ها بیان داشتند که اموال مسروقه را در محدوده‌های اطراف تهران به مالخران اموال مسروقه می‌فروشند و حاضرند برای دستگیری این مالخران نیز با پلیس همکاری داشته باشند.

سرهنگ قنبری بیان کرد: محدوده سرقت‌های این متهمان در تحقیقات مشخص شده و ماموران دریافتند که این دو سارق با پرسه زنی بیهوده در محله‌های شمالی تهران که خلوت تر است و خودروهای مدل بالا در خیابان‌ها تردد دارند، به شناسایی خودروهای بدون قفل و ایمنی پرداخته و در فرصت‌های پیش آمده اقدام به سرقت می‌کنند.

گفتنی است، هر دو متهم در بازجویی‌های تکمیلی به 20 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده و با تکمیل پرونده راهی پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
كسی بار اول بخاطر یك سرقت یا هر چیز دیگه میوفته زندان وبعد میاد بیرون بخاطر سوء پیشینه دیگه در جامعه مهر باطل بهش میخوره؟ای كاش دولت كاری میكرد فرصت دوباره یعنی اگه بعد یك مدت دوباره زندان نمیرفت سابقه كیفریش پاك میشد؟وقتی كسی سابقه داره و تا اخر عمر جایی بهش كار نمیدن خب اون دوباره میره سراغ كارهای خلاف‏(امیدوارم این موضوع جدی گرفته بشه تا شاید جامعه درست شد‏)‏

نیازمندی ها