ناکامی سارقان‌ مسلح در سرقت تانکرهای‌ بنزین

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از دستگیری عاملان تیراندازی در جاده پلدختر خبر داد و گفت: متهمان موفق به سرقت تانکرهای حامل بنزین نشدند.
کد خبر: ۵۶۱۸۳۲

سردار کاظم علیزاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: چندی پیش ماموران پلیس پلدختر از طریق تماس شهروندان با پلیس 110 در جریان تیراندازی در کیلومتر 10 جاده ملاوی قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل، در بررسی‌های اولیه متوجه شدند در جاده اصلی پلدختر مسیر شمال به جنوب چند راننده در کنار تانکر مشغول خوردن ناهار بودند که پنج سارق مسلح نقابدار به قصد اخاذی، آنها را با سلاح تهدید می‌کنند.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، رانندگان وقتی با مهاجمان مسلح روبه‌رو می‌شوند، مقاومت کرده و سارقان نیز پس از تیراندازی متواری می‌شوند.

علیزاده خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند یک نفر از سارقان مسلح را دستگیر کنند و در ادامه به دنبال یک قرار صوری، چهار همدست وی نیز در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر دستگیر شدند. وی با بیان این‌که متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: آنها مدعی شدند قصدشان سرقت از رانندگان بوده و وقتی با مقاومت آنها روبه‌رو شده‌اند، برای ایجاد رعب و وحشت و فرار از صحنه سرقت، تیراندازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها