با وجود بازنشستگی از منچستر یونایتد؛

فرگوسن همچنان دخالت می کند

سرآلکس رفت؛

شوک به فوتبال اروپا با بازنشستگی فرگوسن

گزارش دیلی میل خیلی زود به واقعیت تبدیل شد، سرآلکس فرگوسن پس از 27 سال از منچستر یونایتد کنار می کشد. او جانشینش را هم مشخص کرد.دیوید مایس سرمربی اورتون.
کد خبر: ۵۶۱۰۰۶
شوک به فوتبال اروپا با بازنشستگی فرگوسن


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛به فاصله یک روز پس از اینکه دیلی میل گزارشی مفصل درباره بازنشستگی فرگوسن منتشر کرد باشگاه منچستر یونایتد نیز رسما اعلام نمود که سر آلکس فرگوسن پس از 27 سال بالاخره در پایان این فصل بازنشسته می شود. فرگوسن صبح امروز در این باره گفت: تصمیم برای بازنشستگی مدت ها ذهن من را به خود مشغول کرده بود و بالاخره به این نتیجه رسیدم که پایان همکاری ما فرا رسیده است. اکنون بهترین زمان برای بازنشستگی من بود. 
فرگوسن در حالی رسما در پایان این فصل از منچستر یونایتد بازنشسته می شود که هفته گذشته اظهار داشته بود که 10 سال دیگر در این تیم می ماند مربی گری می کند تا این اظهار نظر با اعلام خبر بازنشستگی وی در تناقض کامل قرار داشته باشد. در این شرایط مهم ترین دلیل بازنشستگی ناگهانی فرگوسن عمل جراحی اوست که جولای بر روی لگن خاصره او انجام می شود.علاوه بر این فرگوسن 71 ساله از سال 2004 به مشکل قلبی دارد که این مشکل نیز در بازنشستگی اونقش پررنگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها