جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف دو تن و 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در بیرجند طی یک عملیات پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۶۱۶
کشف 2 تن مرفین در بیرجند

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس ، سرهنگ  محمدسعید  ابراهیمی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر،‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی تانکر گاز که از سمت گمرک میر جاوه به مقصد استان های غرب کشور در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: پلیس با انتقال تانکر گاز به داخل ایستگاه و پس از چند ساعت بازرسی از قسمت های مختلف خودرو، دو تن و 111 کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین را که در 186 بسته به طرز ماهرانه ای جا ساز شده بود، کشف کردند.

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: جهش علمی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان موجب شده است تا ماموران انتظامی قادر به کشف پیچیده ترین روش های قاچاق مواد افیونی بوده و باندهای کلان تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کنند.

وی خاطر نشان کرد :پلیس با تمام توان به برخوردهای قاطعانه خود با سودگران مرگ ادامه داده و اجازه نخواهد داد دشمنان با رواج اعتیاد و زمین گیر کردن جوانان، روند پیشرفت ایران اسلامی را دچار خلل کنند.

سرهنگ ابراهیمی افزود: در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اكبر
Netherlands
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
زنده باد نیروی انتظامی همیشه مقتدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها