پس از عقد قرارداد با چین تایپه؛

مهماندوست: جایی رفتم که قبولم دارند

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: بزودی راهی جایی می شوم که قبولم دارند و برای کارم ارزش قائل هستند.
کد خبر: ۵۵۹۵۹۴
مهماندوست: جایی رفتم که قبولم دارند


رضا مهاندوست که 26 ما قبل از سمت سرمربیگری تیم ملی اسعفا داده شده بود به زودی راهی چین تایپه می شود تا با عقد قراردادی یکساله با تیم ملی این کشور فعالیت مربیگری خود را آغاز کند. وی قرار است تکواندوکاران چین تایپه را برای حضور در بازیهای آسیایی "اینچون" کره جنوبی آماده کند.

این مربی تکواندو در مورد جزئیات این قرارداد به خبرنگار مهر گفت: مدتها بود که از چند کشور مانند انگلستان، نروژ ، اردن و چین تایپه درخواست همکاری داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم با این آخری که سابقه همکاری هم داشتم مربیگری خود را پس از مدتی از سر بگیرم.

وی ادامه داد: قرارد بود از اول می (11 اردیبهشت ماه) با حضور در این کشور کار خود را آغاز کنم که به دلیل طولانی شدن زمان صدور روادید و برخی کارهای شخصی من ، 15 می(25 اردیبهشت ماه) قرارداد آغاز می شود که به زودی راهی این کشور می شوم تا کار خود را آغاز کنم.

مهماندوست در جواب این سئوال که چرا از بین تمام پیشنهادات چین تایپه را انتخاب کرده است گفت: مسئولین تکواندو این کشور چند سالی است دنبال بازگشتم هستند و در مراسم پسرم هم تاج گل بزرگی ارسال کردند. خاطرات خوبی از همکاری با تکواندوکاران این کشور دارم. از سوی دیگر مردم نجیب و خونگرمی دارد که با آنها راحت تر هستم. در مورد بیماری دخترم هم خیلی با من همکاری کردند و البته شرایط حقوق پرداختی بهتری نسبت به سایر پیشنهادات داشت.

سرمربی پشین تیم ملی تکواندو در خصوص دوری 24 ماه از صحنه تکواندو گفت: من از صحنه تکواندو دور نبودم ، تکواندو تمام عشق من است و در این مدت هر لحظه به آن فکر می کردم و ایده ها و برنامه های خود را یادداشت می کردم تا روزی آن را اجرا کنم و حالا فرصتی دارم تا همه آن تفکرات را اجرایی کنم.

وی در مورد احتمال همکاری دوباره با تیم ملی ایران گفت: بدون شک عشق هرکسی وطن اوست، من هم عاشق ایرانم و از زمان جنگ گرفته تا دانشگاه و حضور در تیم ملی به عنوان یک تکواندوکار و پس از آن مربیگری این علاقه و عشق را ثابت کرده ام . الان هم خیلی دوست داشتم با تیم ملی کار کنم و به افتخار آفرینی ادامه دهیم ولی وقتی تو را نمی خواهند چاره ای نیست باید رفت و جایی کار کرد که به کار نو ایمان داشته باشند.

مهماندوست در پایان به مهر  گفت: خیلی حرفهای ناگفته است که شاید روزی آنها را بیان کردم، مطمئن باشید یک روز بازمی گردم و دوباره با ایران قهرمان جهان خواهم شد.

رضا مهماندوست سرمربی پیشین تیم ملی که مدت چهار سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت افتخاراتی چون مدال طلای هادی ساعی در 2008 المپیک پکن،اولین قهرمانی در رقابتهای جهانی 2011 کره، نایب قهرمانی جهان در سال 2010، یک دوره قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی و دو دوره مقام قهرمانی آسیا را برای ایران کسب کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها