صحبت کردن درباره بازگشت به تیم ملی بی فایده است

چیزهایی که کرمی نمی داند

این برخورد با قهرمان ملی درست نیست

ناراحتی مهماندوست از کناره گیری یوسف

این رفتن یوسف کرمی از اردوها قهر کردن است و خیلی حرف‌ها پشت سر این قهر کردن است. زمانی که قصد داشته از اردوها کنار برود، چرا یک هفته‌ قبل از آن اعلام می‌کند که طلای بازی‌های آسیایی 2014 را می‌خواهد؟
کد خبر: ۵۵۳۸۴۴
ناراحتی مهماندوست از کناره گیری یوسف

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو از نوع برخورد مسئولان فدراسیون تکواندو در قبال یوسف کرمی و کنار گذاشتن او از تیم ملی شدیدا انتقاد کرد و از شاگرد سابقش دفاع کرد.

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از نوع برخورد مسئولان فدراسیون تکواندو با یک قهرمان جهان و کنار گذاشتن او از تیم ملی بسیار ناراحت و متاسف شدم. با این نوع کنار گذاشتن ، تنها به فکر آن هستند که یوسف کرمی را خراب کنند. آیا یوسف کرمی آنقدر ضعیف شده که تنها می‌خواهند او را به بازی‌های کشورهای اسلامی بفرستند؟ او هنوز هم صدرنشین رنکینگ جهانی است. اگر ضعیف است پس چرا این جایگاه را دارد.

وی افزود: یوسف کرمی با عرقی که به این مملکت دارد و سال‌های سال مدال آوری کرده است، او حتی با زانوی آسیب دیده هم بارها مبارزه کرده است و حقش نیست که این طور او را کنار بگذارند و به راحتی کناره‌گیری‌اش از تیم ملی را قبول کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که یوسف کرمی خودش اعلام کرده که به اردوها نمی‌آید، چرا این موضوع را به برخورد نادرست فدراسیون مربوط می دانید ؟ یادآور شد: این رفتن یوسف کرمی از اردوها قهر کردن است و خیلی حرف‌ها پشت سر این قهر کردن است. زمانی که قصد داشته از اردوها کنار برود، چرا یک هفته‌ قبل از آن اعلام می‌کند که طلای بازی‌های آسیایی 2014 را می‌خواهد؟

وی ادامه داد: کرمی هنوز هم می‌تواند قهرمان جهان شود. مسئولان فدراسیون باید کاری کنند که او برگردد. آنها باید شرایطی را فراهم کنند که اردوهای تیم ملی عذاب آور نباشد و ملی‌پوشان این طور قهر نکنند.

حدود دو سال پیش بود که رضا مهماندوست از تیم ملی کنار رفت. بعد از آن بود که یوسف کرمی اظهار کرد مهماندوست خواسته‌های ملی‌پوشان را نامناسب بیان کرده و در واقع به نوعی علیه سرمربی سابقش صحبت کرد،‌ اما اکنون مهماندوست از یوسف کرمی حمایت کرده است. سرمربی سبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که علی‌رغم این که یوسف کرمی آن زمان علیه او صحبت کرد، چرا او اکنون از یوسف حمایت می‌کند؟ گفت: او جوان است و ممکن است چیزهایی بگوید. من نباید مانند او باشم. البته شاید آن زمان هم که علیه من صحبت کرده او را تحت فشار گذاشته بودند. من نباید انتقام جویی کنم، معتقدم یک قهرمان ملی به راحتی به این مرحله نرسیده که مسئولان فدراسیون به این راحتی بخواهند با کنار رفتن یوسف کرمی موافقت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها