هلیا ۸ ماهه قربانی خشم پدر شد

مردی که به دلیل اختلاف با همسرش دختر ۸ ماهه خود را در وان خفه کرده بود به جنایت خود اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۵۹۳۶۶
هلیا ۸ ماهه قربانی خشم پدر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران،  روز دهم دی ماه سال گذشته از طریق درمانگاه پیامبر وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری140 باغ فیض اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد دختربچه 8ماهه‌ای به هویت هلیا. ن توسط پدرش به نام پیام (متولد 1359) به درمانگاه منتقل شده و حسب اظهارات وی، به علت خفگی در وان حمام فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر هلیا پس از حضور در اداره دهم، در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: در ساعت 14:00 مورخه 10‌/‌10‌/‌1391 دخترم را جهت استحمام به حمام برده و در داخل وان گذاشتم؛ ناگهان دچار سرگیجه شده و بیهوش شدم و این در حالی بود که هلیا همچنان در داخل وان مانده بود؛ زمانیکه به هوش آمدم، متوجه شدم که هلیا در داخل وان خفه شده که بلافاصله او را به درمانگاه منتقل کردم.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که هلیا نتیجه ازدواج دوباره پیام بوده و او از ازدواج اولش پسری 6 ساله به نام عرشیا دارد که پس از متارکه از همسر اولش، مسوولیت نگهداری از عرشیا نیز بر عهده وی قرار گرفته و هلیا نتیجه ازدواج مجدد وی می‌باشد.

همچنین در تحقیقات تکمیلی و بر اساس نظریه پزشکی قانونی، هیچگونه سابقه و یا علائم بیماری منتج به بیهوشی در وی (پیام) ثابت نشد.

با مراجعه مادر هلیا به اداره دهم و طرح شکایت از همسرش  (پیام)، وی در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان کرد:  از چندی پیش با همسرم دچار اختلاف شدم تا اینکه در روز دهم سال گذشته  و با شدت پیدا کردن اختلافات، تصمیم به متارکه گرفتم.

اعتراف به جنایت

با توجه به دلایل بدست آمده، کارآگاهان با در نظر گرفتن این احتمال که هلیا قربانی اختلافات میان پدر و مادر خود شده، به بررسی فرضیه قتل عمد توسط پیام پرداختند ؛ با آغاز تحقیقات دوباره، پدر هلیا همچنان منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و اظهارات اولیه خود را تکرار می‌کرد اما سرانجام و با ارائه دلایل و مدارک از سوی کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت:  زمانیکه با همسرم درگیر شدم، او عنوان داشت که دیگر حاضر به ادامه زندگی با من و نگهداری از بچه نیست و پس از گفتن این موضوع از خانه خارج شد.

همزمان با خارج شدن مادر هلیا از خانه، هلیا نیاز به استحمام داشت و به همین علت او را به حمام بردم.

ابتدا وان پلاستیکی بچه را پرا از آب کرده تا هلیا را شستشو دهم ؛ در حالیکه به خاطر درگیری با همسرم بسیار عصبانی شده و هلیا نیز همچنان گریه می‌کرد، به یاد صحبت‌های مادر هلیا در خصوص بزرگ نکردن هلیا و همچنین مشکلات حاصل از  ازدواج اول خود افتادم و این در حالی بود که هلیا در داخل وان پلاستیکی دست و پا می‌زد؛ در یک لحظه دستم را بر روی سینه هلیا گذاشته و او را به زیر آب فشار دادم و پس از مدتی دست و پا زدن قطع شد.

سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  با توجه به اعترافات صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
روح هلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
باید این مرد را قصاص كرد یعنی در اب لجن خفه اش كرد
من
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
ای خاك بر سر مااااا
خیرابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
قاتل كثیف
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
خدایا بعضیا چقدر خالی از رحم و مروتند چطور دلش اومده همچین بلایی سریه دختر 8 ماهه معصوم بیاره خدا لعنتت كنه
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
حیوون ، دلت اومد اون بچه بی دفاع بود . همش 8 ماهش بود . تو كه از پس گریه یه بچه بر نیومدی واسه چی زنده ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
كثافت
یك زن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
خوب معلومه كه خیلی عوضی هستی كه هیچ كس نمیتونه با تو زندگی كنه . تو كه اینقدر بدبختی، زن گرفتن و بچه پس انداختنت چیه كه بعد هم آنها را خفه كنی تا از دست آنها خلاص شوی. معلومه كه خودخواهی و خودت را مالك جان و زندگی دیگران میدانی. شاید زن های تو تامین جانی نداشتند كه فرار كردند اما طفلكی بچه تو كه حتی توان راندن مگس هم ندارد چه برسد به دفاع از خودش . امیدوارم به فجیع ترین شكل بمیری .
جمال
Australia
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
به چنین افرادی نباید رحم كرد باید درملاء عام اعدام كرد ویا همان بلایی كه سردخترش آورده سرخودش بیاری یك لحظه نبایدكوتاهی كرد . اگرقاضی عادل باشد همین كارانجام می دهد.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
به تو هم می گن پدر !!!! برو بمیر
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
ای بی همه چیز ! خدا لعنتت كنه ! آخه چطور تونستی ؟ از حیوان پست تر ...
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
معلومه كه حیواناتی مانند حرمله فراوونه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
حكمش فقط اعدام
بنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
بنازم حكمت خدارو كه ما ازش بی خبریم.بعضی در حسرت بچه دعا وثنا میكنن.بعضیا بچه هاشونو با دست خودشون میكشن
حامی
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
انشاالله به بدترین درد دنیا بمیری آشغال كثیف فقط جون بكنی تا سقط بشی بی شرف

نیازمندی ها