اوج پستی و رذالت اپوزیسیون؛

ببینید | اسرائیل راهی جز بی‌رحمی ندارد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تاکید کرد اصل نزاع این رژیم با فلسطینی ها بر سر زمین نیست بلکه بر سر موجودیت دولت اسرائیل به عنوان «دولت یهودی» است.
کد خبر: ۵۵۹۱۰۲
نزاع ما با فلسطینی ها بر سر موجودیت اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری سما، یک مسئول رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» در نشستی در وزارت خارجه تاکید کرد: نزاع فلسطینی-اسرائیلی بر سر زمین نیست بلکه بر سر موجودیت دولت اسرائیل است.

وی اشاره کرد که فلسطینیان تمایل ندارند اسرائیل را به عنوان دولت قوم یهود به رسمیت بشناسند و این اصل نزاع ما با فلسطینیان است.

وی تاکید کرد: اصل منازعه بر سر زمین نیست و منازعه از پیش از سال 1967 آغاز شده است و ما آن را در قضیه خروج از غزه در سال 2005 شاهد بودیم؛ ما آخرین شهرک‌نشین را از غزه خارج کردیم اما در مقابل چه چیزی بدست آوردیم؟ شلیک موشک‌ها به جنوب اسرائیل.

نتانیاهو همچنین اظهار داشت که برای ازسرگیری مذاکرات بدون پیش‌شرط با فلسطینیان که از سپتامبر 2010 متوقف شده است، آماده است.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که دو روز پیش هیئت طرح صلح عربی که به واشنگتن سفر کرده است با تعدیل این طرح و پذیرش اصل تبادل زمین بین اسرائیل و فلسطینیان موافقت کرد که با این تعدیل، رژیم صهیونیستی می‌تواند شهرک‌های بزرگ صهیونیستی در کرانه باختری را حفظ نماید و در مقابل فلسطینیان نیز زمین‌هایی که اکنون تحت سیطره این رژیم است، بدست آورند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها