استاندار اصفهان خبر داد

اختصاص 200 میلیارد تومانی پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران

استاندار اصفهان گفت: پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران در حال اجرا بوده و در حال حاضر 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۵۵۸۷۰۲
اختصاص 200 میلیارد تومانی پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران

علیرضا ذاکر‌اصفهانی دوشنبه در جمع مسئولان و کارگران نمونه استان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت آب اصفهان از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر مصوبات سه سفر گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه این مصوبات با پیشرفت فیزیکی بسیاری مواجه شده‌اند، اضافه کرد: راه‌اندازی هفت مرکز بیمارستانی در استان اصفهان دنبال می‌شود و این مراکز با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده‌اند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه پیش از آغاز سال جدید گاز‌رسانی به بیش از 90 روستا در شهرستان نائین انجام شده است، تصریح کرد: اقدامات ویژه‌ای در استان اصفهان صورت گرفته است اما بسیاری از افراد به دنبال ایجاد حاشیه‌سازی و شایعه‌سازی در سطح استان هستند.

وی به یکی از مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اشاره کرد و ادامه داد: احداث و راه‌اندازی سایت تولید طلا و جواهر در فرودگاه اصفهان یکی از مهم‌ترین این مصوبات به شمار می‌رود.

ذاکر‌اصفهانی با بیان اینکه روز گذشته شهرستان اصفهان از فرمانداری ویژه برخوردار شده است، تأکید کرد: همچنین اعتبارات ویژه‌ای برای احداث و راه‌اندازی ساختمان فرمانداری ویژه در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان محسوب می‌شود اما این پروژه تاکنون به دلیل برخی از مخالفت‌ها اجرا نشده بود، افزود: اما در حال حاضر پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران در حال اجرا بوده و در حال حاضر 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی این پروژه اصفهان را تا 15 سال آتی از مشکلات موجود در حوزه کمبود آب و خشکسالی نجات می‌دهد، گفت: اجرای پروژه‌های آبی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی مدیریت استان به شمار می‌رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها