رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در شرایطی از سی‌ام فروردین در بانکوک آغاز می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها قرار است امروز وارد تایلند شوند.
کد خبر: ۵۵۴۶۷۹

تیم ملی ایران که در دوره قبل این رقابت‌ها با کسب یک طلا(محمدرضا رودکی)، یک نقره(جواد محجوب) و یک برنز(امیر قاسمی‌نژاد) در بخش مردان موفق به کسب عنوان سومی آسیا شد، در این دوره از پیکارها با تیمی جوان متشکل از بهزاد وحدانی در 60 کیلو، احسان بهرامیان و قاسم نوری‌زاده در 66 کیلو، الیاس علی‌اکبری و سعید مولایی در 73 کیلو، امیر قاسمی‌نژاد و سعید مرادی در 81 کیلو، محمد جمالی در 90 کیلو، جواد محجوب در 100ـ کیلو و جعفر پهلوانی در 100+ کیلوگرم حضور یافته است.

در این رابطه آرش میراسماعیلی، مدیر تیم‌های ملی گــفت: ملی‌پوشان خیلی خوب و باانگیزه تمرین کرده‌اند و با توجه به جوان بودن تیم، هر نتیجه‌ای که به دست بیاید برای جودوی ما مثبت خواهد بود. آنها یک سال است که تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند و اگر جنگندگی کافی را داشته باشند می‌توانند موفق شوند.

وی افزود: نمی‌توانیم بگوییم که این جوانان مدال می‌گیرند، چرا که به آنها استرس وارد می‌شود. بالاخره یک‌جا لازم بود ما جوانگرایی کنیم؛ کاری که در سال‌های قبل نشده بود. بعد از المپیک بهترین فرصت بود که این کار را انجام دهیم.

وی در مـــــورد کادر فنی تیم ملی به ایسنا گفت: مسعود حاجی‌آخوند‌زاده از مربیان خوب ایران است و با شرایط مالی​مان مجبوریم از توانمندی خود استفاده کنیم. متاسفانه در سال‌های قبل در عرصه مربیگری پشتوانه و برای آنها انگیزه‌سازی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها