تداوم سقوط قیمت جهانی طلا

طلا و سکه امروز هم ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از تداوم کاهش قیمت جهانی طلا در روز دوشنبه خبر داد و گفت: قطعاً بازار داخلی از بازار جهانی تأثیر خواهد پذیرفت.
کد خبر: ۵۵۴۱۳۹
طلا و سکه امروز هم ارزان می‌شود

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر گفت: قیمت جهانی طلا که در روز شنبه با بیش از 100 دلار کاهش نسبت به شنبه ماقبل به یکهزار و 478 دلار رسیده بود، در روز جاری(دوشنبه) نیز با کاهش بیش از 30 دلاری مواجه شده است. در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی یکهزار و 444 دلار است.

وی با بیان این که قیمت سکه و طلا در بازار داخلی در پی کاهش قیمت جهانی طلا در روز دوشنبه کاهش یافته بود، افزود: با ادامه روند کاهش قیمت جهانی طلا در روز جاری، قطعاً بازار داخلی نیز از بازار جهانی تاثیر خواهد پذیرفت.

به گفته وی، کاهش قیمت طلا در بازار جهانی به دلیل افزایش ارزش دلار در بازارهای مالی و فروش بخشی از ذخایر طلا توسط یک بانک قبرسی بوده است.

شنبه هفته جاری قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید از یک میلیون و 390 به یک میلیون 350 هزار تومان، طرح قدیم از یک میلیون و 340 هزار تومان به یک میلیون و 310 هزار تومان، نیم سکه از 710 به 695 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار از 134 به 130 هزار تومان کاهش یافته بود.

فعالان بازار می‌گویند قیمت سکه و طلا از ظهر امروز دوشنبه به احتمال زیاد با کاهش مجدد مواجه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ت ن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
خوش بحال پول دارها.
شمیم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
ترو خدا نخرید تاخوب ارزون بشه
نام كاربریali
United Kingdom
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
۰
۰
نظر خود را وارد كنیدماهم پولداریم
ی پ . باز نشست 72
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
خوش بحاله پول دارها.

نیازمندی ها