در آستانه بازگشایی مدارس اعلام شد

بازنگری فهرست مدارس مروج سلامت

معاون سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مدارس کشور تا پایان سال 94 تحت پوشش طرح مدارس مروج سلامت قرار می‌گیرد و براساس معیارهای سلامت «ستاره‌‌دار» می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۴
مدارس ستاره‌دار می‌شوند

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی افزود: مقرر شده درجه‌بندی مدارس مروج سلامت بر اساس معیارهایی که وزارت بهداشت از سازمان بهداشت جهانی استخراج کرده، صورت بگیرد و با توجه به امکاناتی که مدارس از لحاظ بهداشت و سلامت دارند، این درجه‌بندی‌ها اعلام شود.

معاون سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که تحقق اجرای این طرح، ارتقای سطح کیفی، بهداشت و سلامت دانش‌آموزان را در پی دارد، تاکید کرد: در تلاشیم تا پایان سال 94 و اتمام برنامه پنجم توسعه، این طرح را در سراسر کشور عملیاتی کنیم.

به گفته هاشمی، از سال تحصیلی 93 ـ 92 نیز علاوه بر اجرای برنامه‌های سلامت فعلی در مدارس، طرح‌های آهن‌یاری و سنجش سلامت نیز اجرایی شده است.

وی از صدور شناسنامه سلامت برای تمامی دانش‌آموزان تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد و بیان کرد: به دنبال اجرایی کردن صدور شناسنامه سلامت برای تمامی دانش‌آموزان کشور هستیم و این طرح با همکاری خوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها