حضور بالای 50 هزار نفره هواداران آذربایجانی، یکی از دلایل افزایش میانگین تماشاگران در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا و شکسته شدن رکورد قبلی این مسابقات است
کد خبر: ۵۵۳۹۵۸
استقلال-الهلال پرتماشاگرترین بازی 2013


در هفته ای که رکورد میانگین حضور تماشاگر در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شکسته شد؛ دیدار استقلال و الهلال عنوان پرتماشاگرترین بازی سال 2013 این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
به گزارش سایت گل، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هفته چهارم دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا با میانگین 18 هزار و 141 تماشاگر در هر مسابقه، پرتماشاگرترین هفته در تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بود. در همین حال دیدار تیم های استقلال و الهلال در ورزشگاه آزادی با حضور 80 هزار و 300 نفر، پرتماشاگرترین دیدار سال 2013 لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. همچنین دیدار تراکتورسازی و الشباب سعودی با 51 هزار و 330 نفر در تبریز و دیدار بیجینگ گوان چین و بنیادکار ازبکستان با 37 هزار و 811 نفر در پکن؛ در ردیف دوم و سوم پرتماشاگرترین مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند. جالب اینکه در هر سه مسابقه پرتماشاگر، تیم های میزبان در برابر مهمانان خود متحمل شکست شدند.
تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته و حضور بالای 50 هزار نفره هواداران آذربایجانی، یکی از دلایل افزایش میانگین تماشاگران در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا و شکسته شدن رکورد قبلی این مسابقات است که با میانگین 17 هزار و 301 تماشاگر مربوط به هفته دوم در سال 2012 بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها