به گزارش فارس، تحقیقات در انگلیس نشان میدهد: افزایش پتاسیم در رژیم غذایی افراد و همچنین قطع نمک، فشار خون و خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش میدهد. بر این اساس خوردن دو تا سه وعده اضافی میوه یا سبزی در روز که پتاسیم آنها بالا است، مفید است.
این تحقیقات همچنین نشان داد در حالی که افزایش پتاسیم در رژیم غذایی اثری مثبت روی فشار خون دارد، اما هیچ عوارض جانبی بر روی عملکرد کلیه یا سطح هورمونها ندارد. بر این اساس توصیه شده است بزرگسالانباید بیشتر از 4 گرم در روز پتاسیم مصرف کنند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد