خروج من را برای خود تفسیر کردند

کرمی: خداحافظی نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران با اشاره به اینکه ˈیوسف کرمیˈبه دلیل مشکلات شخصی اردوی آماده سازی را ترک کرد،گفت:کرمی دیگر شانسی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک ندارد.
کد خبر: ۵۵۲۰۸۲
سرمربی تیم ملی تکواندو:کرمی دیگر شانسی ندارد


یوسف کرمی دارنده چهارمدال مسابقات قهرمانی جهان و برنز بازی های المپیک آتن که خود را برای کسب پنجمین مدال جهانی اش آماده می کرد شنبه شب اردوی تیم ملی تکواندو را ناگهانی ترک کرد تا شائبه های مختلفی درخصوص این تصمیم کاپیتان تیم ملی مطرح شود.
ˈمرتضی کریمیˈ در این باره اظهار داشت:کرمی با من صحبت کر و به دلیل مشکلات شخصی و مشغله کاری که این روزها درگیر آن است، اردو را ترک کرد.
وی درپاسخ به این سوال که گفته می شود دلیل ترک اردو از سوی کرمی،برگزاری انتخابی های متعدد و بلاتکلیفی برای حضور در مسابقات جهانی است،گفت:روز اول به تمام اردونشینان اعلام کردم که فردی به راحتی فیکس نخواهد شد و باید از فیلترهای مختلفی عبور کند.تکواندوکاران به خوبی می دانند که رسیدن به ترکیب اصلی آسان نیست و باید برای آن تلاش کنند.
سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: قرار است به مسابقات بین المللی اسپانیا اعزام شویم و به اردونشینان اعلام کرده ام که هر فردی در این رقابت عملکرد ایده آلی داشته باشد به ترکیب اصلی می رسد.
وی با تاکید براینکه شرایط تیم ملی نسبت به گذشته تغییر کرده است عنوان کرد:هر فردی که گمان می کند جایی در تیم ملی ندارد و تمرینات را سخت می داند، می تواند به حضور خود در اردو پایان دهد چراکه تکواندوی ایران سرشار از استعداد است.
کریمی اظهار داشت:بارها با یوسف کرمی صحبت کردم و می دانم که فدراسیون همچون کل ورزش کشور با مشکلات مالی روبرو است و این مساله بر روند عملکرد نفرات تاثیر می گذارد، اما باید خود را با این مساله وقف دهیم چراکه شرایط همیشه دلخواه نیست.
وی ادامه داد: می توانستم خیلی زود ترکیب اصلی اعزامی به مسابقات جهانی را مشخص کنم اما دیگر انگیزه ای برای نفرات باقی نمی ماند. معتقدم هر فردی شایسته است به ترکیب اصلی خواهد رسید.کریمی در پاسخ به این سوال که آیا تلاش هایی برای عدم اعزام کرمی به مسابقات جهانی و باقی ماندن رکورد هادی ساعی از سوی برخی ها انجام نشده است، به ایرنا گفت: در تیم ما این مسایل جایی ندارد و کرمی نیز روند روبه رشدی پیدا کرد بود و خودش اردو را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها