خروج من را برای خود تفسیر کردند

کرمی: خداحافظی نمی‌کنم

از کنار نام بزرگان راحت رد نشویم

بی باک: یوسف هنوز تمام نشده است

قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: نباید از کنار نام بازیکنان بزرگی مثل یوسف کرمی به راحتی رد شویم.
کد خبر: ۵۵۱۵۳۶
بی باک: یوسف هنوز تمام نشده است

مهدی بی باک با بیان این مطلب عنوان کرد: یوسف کرمی بازیکنی است که از لحاظ افتخار آفرینی و انجام مسابقات شایسته تمام نشده و باید تغییراتی در وضعیتش رخ دهد. به نظر من بازی کردن با نام قهرمانان بزرگی مثل کرمی به جز بی احترامی چیزی به دنبال ندارد.
وی با اشاره به شرایط این روزهای یوسف کرمی و علیرضا نصر آزادانی گفت: این دو بازیکن به توانایی های خود واقفند اما برخی مسائل ممکن است برای یک قهرمان هم فراموش شود که باید این قدرت را به آنها بازگردانیم. شاید یکی از دلایل افت کرمی تغییر در سطح مربیان یا تغییرات فنی مسابقات تکواندو باشد، اما کرمی با تجربه بوده و با مربیان بزرگی هم کار کرده است.
وی تصریج کرد: یوسف کرمی در همین سیستم های جدید بازی کرده و قهرمان جهان هم شده است وی تا پیش از المپیک به کسی نباخته بود و حالا باید شرایط روانی وی را درک کرد. چیزی از یاد کرمی نرفته و به خاطر مشکلات روانی که بعد از المپیک برای وی اتفاق افتاده است تنها توانایی هایش را فراموش کرده که این موضوع باید با القای مربیان خاتمه یابد.
مربی سابق تیم ملی با بیان اینکه شخصیت دادن به بازیکنان کار مربیان است، یادآور شد: امیدوارم مربیان تیم ملی به راحتی از کنار نام قهرمانان نگذرند. جوانگرایی خوب است اما باید بدانیم جوانان در کنار بزرگان به تجربه لازم می رسند. یوسف کرمی تکواندوکار بزرگی است که گذشتن از کنار نام وی برای تکواندو مناسب نخواهد بود. وی بارها موجب پیروزی و افتخار آفرینی برای تکواندو ایران شده و نباید سلیقه ای به عملکرد وی نگاه کرد. باید هر طور شده از یوسف کرمی حمایت شود تا به نوعی توانایی های وی برانگیخته شده و بتوان مجددا از کارش استفاده کرد.
قهرمان تکواندو جهان با اشاره به اینکه یوسف کرمی را تا زمان خداحافطی باید حفظ کنیم، افزود: تغییر در شرایط روانی که هم اکنون برای کرمی تحت تاثیر فشار جامعه ورزشی ایجاد شده وظیفه مربیان است تا وی در مسیر تمرین صحیح قرار گیرد و نباید بازیکن را مقصر همه مشکلات به وجود آمده بدانیم.
این تغییرات در شرایط کرمی وظیفه کادر فنی تیم ملی است تا توانایی هایش را به وی بازگردانند. کرمی هنوز می تواند بازی کند و نباید قدرت فنی وی را فراموش کرد. او 29 ساله است در حالیکه قهرمانان بزرگی داشتیم که تا سنین بالاتری صاحب مقام شده اند.
بی باک در مورد وزن چهارم تیم ملی و مشکلاتی که عنوان می شود، به باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من در وزن چهارم مشکلی نداریم. بازیکنانی در این وزن حضور دارند که حداکثر چهار سال اردونشین بوده اند و به دلیل حضور قهرمانان پشت خط تیم ملی مانده اند. این دسته تکواندوکاران تجربه مسابقات جهانی را دارند و تنها نیاز به دادن شخصیت قهرمانی و برنامه ریزی برای اثبات توانایی هایشان لازم دارند. بهنام اسبقی و عباس شیخی هر دو تکواندوکاران خوبی در وز چهارم هستند که تا به حال شانسی به آنها داده نشده و از این پس مستحق توجه ویژه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
۰
۰
به خدا قسم حق یوسف این نیست

نیازمندی ها