آمبولانسی برای ثروتمندان

اگر برخی از ثروتمندان برای تردد از هلی کوپتر استفاده می کنند، افراد نوکیسه در شهر مسکو برای اینکه گرفتار ترافیک نشوند اغلب سوار آمبولانس می شوند.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۳
آمبولانسی برای ثروتمندان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، یک فرد ثروتمند مقیم مسکو  برای اینکه گرفتار ترافیک نشود و به موقع به کارهایش برسد حتما لازم نیست که یک آمبولانس خریداری کند زیرا شرکت های « تاکسی آمبولانس» در پایتخت روسیه وجود دارند که کرایه آنها ساعتی چند صد یورو است.

به نوشته روزنامه ناسیونال پست چاپ مسکو، ماموران پلیس در پی تعقیب یک آمبولانس مشکوک این حیله جدید  را کشف کردند. رفتار راننده عجیب بود و هیچ شباهتی  با راننده یک آمبولانس نداشت. داخل آمبولانس مانند یک لیموزین گران قیمت با صندلی های راحت و مجهز به تمام امکانات بود.

افرادی که مسافر آمبولانس بودند حاضر نشدند هویتشان را برای پلیس افشا کنند و به وکلای خود متوسل شدند. به هر حال، پس از اطلاع پلیس مسکو از وجود این « تاکسی آمبولانس ها» اکنون ماموران  دقت بیشتری به خرج داده و به هر آمبولانسی که مشکوک شوند آن را متوقف می کنند. ظاهرا ثروتمندان مسکو باید در پی یافتن راه حل دیگری برای اجتناب از ترافیک پایتخت باشند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها