یادگاری از کرج: ای کاش مسئولان ذی‌ربط فکری هم برای کاهش قیمت لوازم خانگی می‌کردند.
کد خبر: ۵۴۹۵۷۱

فراهانی از پاکدشت: بیش از شش ماه است که بازنشسته شده‌ایم، ولی باوجود قول مسئولان ذی‌ربط هنوز موفق به دریافت پاداش بازنشستگی خود نشده‌ایم. چرا؟

سراج از کاشان: با توجه به نزدیکی سال نو و آمدن مسافران نوروزی به شهر کاشان از شهرداری می‌خواهیم نسبت به پاکیزگی سطح شهر و همچنین روشنایی معابر مخصوصا بلوار هیات‌ امنا تا میدان پلیس اقدام کند.

یک شهروند از تهران: چرا مسئولان وزارت کار با افزایش 25 درصدی حقوق کارگران خشنود هستند؟ مگر نرخ تورم بالای 30 درصد نیست؛ چطور باید حقوق‌ها فقط 25 درصد رشد داشته باشد؟

یک‌شهروند از کرج: به علت شکستگی پای فرزندم به بیمارستانی رفتم که بعد از گرفتن عکسی پرخرج، ما را به بیمارستان دیگری فرستادند. در این بیمارستان بعد از این‌که مجددا به دستور پزشک از پای شکسته فرزندم عکس گرفتیم، پزشک‌ معالج گفت، برای گرفتن گچ بعداز ظهر به مطب ایشان برویم که این کار دست آخر با بیش از 250 هزار تومان ختم به خیر شد. پرسشم این است که آیا این گونه باید با بیماران رفتار شود؟

رضایی از تهران: برای کاهش میزان چک‌های برگشتی که هر روز نیز میزان آن افزایش پیدا می‌کند، بانک مرکزی چاره‌ای بیندیشد.

نیلچی از دزفول: راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در دزفول چه زمانی صورت می‌گیرد؟

مرادی از تهران: برای ورود به باند جنوبی بزرگراه شهید باقری از بزرگراه بابایی، تابلویی وجود ندارد. از مسئولان مربوط می‌خواهیم با نصب تابلو در این مسیر به شهروندانی که می‌خواهند از این مسیر عبور کنند، کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها