شهردار بندرعباس از تعیین محل‌های مجاز اسکان مهمانان نوروزی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۹۳۴

به گزارش جام‌جم، محمدجواد سلطان‌زاده گفت: بوستان خلیج فارس (پارک جنگلی)، مجتمع گردشگری ساحلی غدیر، دولت و ولایت، پارک کپ اشکن، بوستان شورا، پارک دباغیان، بوستان گل‌ها و پارک جهانگردی به عنوان محل‌های مجاز اسکان گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که نصب چادر در مکان‌هایی غیر از محل‌های تعیین شده غیرمجاز است، یادآور شد: این تصمیم به منظور تامین نظم و امنیت مهمانان و گردشگران و ارائه خدمات رفاهی مناسب به آنان اتخاذ شده است.

شهردار بندرعباس ظرفیت محل‌های مجاز تعیین شده برای اسکان مهمانان را نزدیک به دو میلیون نفر ذکر کرد و گفت: ستاد استقبال نیز در ورودی‌های شهر تمام اطلاعات شهر و محل‌های اسکان را در اختیار گردشگران و مهمانان قرار می‌دهد. سلطان‌زاده همچنین از آماده‌سازی دو نقطه پرترافیک شهر به عنوان پارکینگ در ایام نوروز خبر داد و افزود: یکی از مشکلات بندرعباس، کمبود پارکینگ است که با راه‌اندازی یک پارکینگ در کنار بلوار ساحلی و اسکله حقانی با ظرفیت 1500 خودرو و پارکینگ دیگری جنب پارک غدیر این مشکل نیز رفع می‌شود. وی یکی دیگر از اقدام‌های شهرداری بندرعباس برای کاهش ترافیک را احداث بلوار‌طالقانی، بلوار حسین‌آباد و پل خور گورسوزان عنوان کرد و گفت: روزانه بیش از 300 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین روی این طرح‌‌ها کار می‌کند تا بتوان طی ده روز آینده از این طرح‌ها بهره‌برداری کرد.

شهردار بندرعباس با اشاره به زیرآب‌رفتن چند خودرو در نوروز سال‌های گذشته گفت: برای رفع این مشکل امسال بسیاری از نقاط ورودی به ساحل متصل به دریا بسته شد و در کنار آن یک اکیپ امداد و نجات با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوط پیشنهاد شده است،‌ ضمن این‌که آتش‌نشانی نیز در آمادگی کامل به سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها