وقتی بازی‌های این هفته را بررسی می‌کنیم می‌بینیم جدول نسبتا خالی است. آخر این هفته از God of War: Ascension از راه می‌رسد! داستان نسخه جدید بازی پیش درآمدی بر کل سه‌گانه است و وقایع قبل از خدای جنگ 1 را روایت می‌کند.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۹

 ما موفق شدیم چند دقیقه‌ای از دموی بخش تکنفره بازی را تجربه کنیم و در این مورد فقط می‌توان گفت فوق‌العاده به نظر می‌رسد. گیم‌پلی بازی حتی روان‌تر از چیزی که بود، شده است و گرافیک بازی نیز حیرت‌انگیز است. نکته جالب بخش‌هایی از بازی است که همانند بتمن: تیمارستان آرکام به صورت ساید اسکرولینگ طراحی شده‌اند. همه چیز نوید یک موفقیت دیگر می‌دهد، باید تجربه کرد و دید!

این چندمین بار است که ما Sniper: Ghost Warrior 2 را به عنوان بازی‌ای که این هفته منتشر می‌شود، معرفی می‌کنیم. اگر سازنده‌ها معرفت داشته باشند و باز هم ما را ضایع نکنند! سرانجام بعد از مدت‌های طولانی و چند بار به تاخیر افتادن، این بازی قرار است منتشر شود. سبک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با تمرکز فراوان روی تک‌تیراندازی است. محیط‌های متنوعی برای انجام ماموریت‌های بازی در نظر گرفته شده که شامل زمین‌های ناهموار، جنگل و کوهستان می‌شود. باید دید این تاخیرها سرانجام نتیجه داده است یا خیر؟

PCبازها نیز هفته خوبی دارند چراکه Star Craft II: Heart of the Swarm از راه می‌رسد. داستان بازی درباره سارا کریگان و ماموریتش برای متحد‌کردن اعضای Swarm به منظور انتقام‌گیری از Arcturus Mengsk است. استارکرفت از بازی‌های فوق محبوب سبک استراتژی است و شماره دوم آن با پسوند Wings of Liberty سال 2010 عرضه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها