وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد:

جبهه النصره در فهرست سازمان های تروریستی

یک رسانه عرب در گزارشی با افشای اسناد عضوگیری جبهه تروریستی النصره، به چگونگی ورود عناصر تروریستی از سوی ترکیه به خاک سوریه اشاره کرده است.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۶
اسناد جذب نیرو توسط جبهه النصره

سندی که اخیرا از سوی برخی منابع موثق در 10 برگ منتشر شده، نشان می دهد سران جبهه تروریستی النصره برای انتخاب نیروهای جدید پرسشهای متعددی را از آنها انجام می دهند.

سران این جبهه تروریستی بر اساس اطلاعات وارد شده در فرمهای اولیه، نیروهای موردنظر خود را در جبهه های متعدد علیه نظام سوریه به عنوان جاسوس و یا عنصر عملیاتی اعزام می کنند.

بنابراین گزارش،  این سند از سوی یک عضو گروههای مسلح که اخیرا برای درمان وارد یک کشور اروپایی شده بود، در اختیار المنار قرار داده شده است که نسخه کامل آن را می توانید در اینجا ببینید.

این عضو مجروح گروههای مسلح در سوریه همچنین تاکید می کند: مقامات ترکیه، موسسه ای را به عنوان "مرکز جامعه مدنی و دموکراسی در سوریه" در خاک این کشور ایجاد کرده اند که از آن برای ارائه آموزشهای لازم به عناصر تازه به خدمت گرفته برای اعزامشان به سوریه استفاده می کنند.

فرمهای ارائه شده نیز در جهت آشنایی با توانمندیهای مختلف هر فرد برای اعزام وی به یگانهای تروریستی مورد استفاده قرار می گیرد. در این فرمها سوالاتی گنجانده شده که مقامات ارشد را با توانایی افراد در تشکیل یک یگان امنیتی یا نظامی آشنا می کند.

بنابر اعلام این عضو گروههای تروریستی، نظارت بر این مرکز به طور کامل در اختیار اعضای اخوان المسلمین سوریه است و آنها فرماندهی جبهه تروریستی النصره را نیز بر عهده دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها