مردی که به بهانه خواستگاری از دختر جوان تهرانی، او را فریب داده و پس از سرقت هفت میلیون تومان از وی، او و خانواده‌اش را به مرگ تهدید کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرارگرفت.
کد خبر: ۵۴۷۶۳۷

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، علیه خواستگارش به اتهام سرقت و تهدید به قتل شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش در پی آشنایی با جوانی، به هم علاقه‌مند شدیم و او از من خواستگاری کرد؛ اما مادرم به دلیل این که او کارمناسبی نداشت، با این وصلت مخالفت کرد. مدتی بعد، مرد خواستگار برای خرید خودرو، از من مبلغی پول خواست.وی اضافه کرد: با اعتمادی که به او پیدا کرده بودم، هفت میلیون تومان به او پول دادم و قرار شد او پس از پیدا کردن شغل مناسب، دوباره به خواستگاری‌ام بیاید؛ اما یکباره ناپدید شد و تلفن همراهش نیز خاموش بود.شاکی گفت: پس از جستجوی فراوان، خانه پدری مرد خواستگار را پیدا کردم و وقتی به آنجا رفتم، خانواده‌اش نسبت به خواستگاری پسرشان اظهار بی‌اطلاعی کردند و خواستند برای آنها مزاحمت ایجاد نکنم. هنگام بازگشت به خانه نیز جوان فراری راهم را سد کرده و بشدت کتکم زد و تهدید کرد، اگر دوباره برای خانواده‌اش مزاحمت ایجاد کنم، مرا خواهد کشت.

دختر جوان یاد آور شد: پس از آن چند بار دیگر نیز او برایم ایجاد مزاحمت کرد؛ به طوری که یک روز در خیابان راهم را سد کرد و با سرقت 300 هزار تومان پول و دو عدد گوشی تلفن همراهم مرا بشدت کتک زد و قصد ربودن مرا داشت که با دخالت رهگذران فرار کرد و از آن موقع من و خانواده ام را به مرگ تهدید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها