فردی که با جلب اعتماد دختر نوجوان قصد کلاهبرداری و اخاذی از وی را داشت، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۴۷۶۱۸
سوءاستفاده از دختر نوجوان با مزاحمت اینترنتی

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسینی، رئیس‌پلیس فتای استان فارس در این باره گفت: درپی شکایت دختر نوجوانی در شیراز مبنی بر مزاحمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی فرد مزاحم آغاز کردند.

حسینی افزود: شاکی گفت چندی پیش از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی که خود را مشاور تحصیلی معرفی کرده، آشنا شده، اما پس از مدتی متوجه شد این فرد با نیت شوم و اغفال وی قصد اخاذی دارد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها، متهم شناسایی و دستگیر شد و با اعتراف به جرم خود گفت که هدفش سوءاستفاده از دختر نوجوان بوده است.

رئیس‌پلیس فتای استان فارس به کاربران بویژه نوجوانان هشدارداد: نسبت به افرادی که در فضای مجازی با آنان آشنا می‌شوند، هشیار باشند؛ زیرا در این فضا براحتی می‌توان تغییر چهره داد و خود را جای فرد دیگری معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
درست توضیح ندادید قصد اخازی داشت ولی اخازی صورت نگرفته خب حتما پشیمون شده كه این عمل رو انجام نداده پس عملا بیگناه محسوب میشه. مثل این میمونه كه یكی وسوسه میشه كه بره دزدی دقت كنید هنوز نرفته بعد پلیس تیزهوشمون متوجه این قضیه میشه ایا باید این فرد رو دستگیر كنه؟؟؟!!! اش نخورده و دهن سوخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها