روبه‌رو شدن با منچستر، چالش احساسی من است

رونالدو: اولدترافورد و برنابئو قلعه اسرارآمیز هستند

کریستیانو رونالدو که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین بار از زمان حضورش در رئال مادرید مقابل تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد قرار گرفته بود و چندان بابت گلزنی مقابل منچستری‌ها خوشحالی نکرد، امیدوار است رئال در بازی امشب هم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. اظهارات او در آستانه این بازی خواندنی است.
کد خبر: ۵۴۶۹۱۹

در اولدترافورد حساسیت‌ها پیرامون کریس رونالدو افزایش خواهد یافت، این‌طور نیست؟

روبه‌رو شدن با منچستریونایتد در کمتر از دو هفته یک چالش احساسی برای من است. لیگ قهرمانان این فصل برای من یک تجربه شگرف احساسی به همراه داشت و آن هم قرار گرفتن مقابل تیم سابقم یعنی منچستریونایتد بود.

احساس شما در اولدترافورد چگونه خواهد بود؟

اولدترافورد جایی است که من در آن وارد مسیر جدیدی در فوتبال شدم. جریان تبدیل شدن من به بازیکنی که اکنون می‌بینید، در منچستریونایتد آغاز شد و به همین دلیل آسان نیست که در یک دیدار تعیین‌کننده مقابل این تیم قرار بگیرم. اگر منچستر را شکست بدهیم، وجود من پر از درد و اندوه می‌شود و اگر مقابل این تیم مغلوب شویم، باز هم پر از اندوه خواهم شد، چون این بار باید برای رئال ناراحت باشم. برای همین بسیار هیجان‌زده‌ام.

آخرین بار چه زمانی در اولدترافورد به میدان رفتید؟

این به کمتر از چهار سال پیش برمی‌گردد. قرار است بعد از چهار سال دوباره در اولدترافورد بازی کنم. من یک شب تمام احساسی دیگر پیش رو دارم.

بازی در اولدترافورد لذت بیشتری دارد یا سانتیاگو برنابئو؟

هرگز نمی‌توان این دو را با هم مقایسه کرد. اولدترافورد و سانتیاگو برنابئو هر دو مثل افسانه هستند، مثل یک قلعه اسرارآمیز یا مثل هر چیز شگفت‌انگیز دیگری.

در صورت گلزنی همان عکس‌العملی را خواهید داشت که در سانتیاگو برنابئو همه مشاهده کردند؟

من باید به تیم سابقم احترام بگذارم. هواداران رئال نیز درک کاملی از شرایط من دارند. آن گل بشدت مرا احساساتی کرد و هرگز نمی‌توانم به خاطر گلزنی مقابل منچستر خوشحالی کنم.

در اولدترافورد چه اتفاقی می‌افتد، رئال می‌بردیا منچستر؟

ممکن است منچستری‌ها اکنون در بهترین حالت خود باشند، شاید هم نه. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما هم گاهی خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیریم، اما به هر حال تنها باید منتظر آغاز بازی باشیم.

اما به نظر می‌آید رئال مادرید نسبت به منچستر کار بسیار مشکل‌تری دارد.

طبیعی است فشاری که روی ما وارد می‌شود، خیلی بیشتر از فشاری است که به منچستــــــری‌ها وارد می‌آید. من سه سال و نیم است که اینجا حضور دارم و بخوبی شرایط را درک می‌کنم. بردن وظیفه رئال مادرید است، حتی اگر در بازی رفت با منچستریونایتد نتیجه ایده‌آلی نگرفته باشید و حتی اگر در بازی برگشت در اولدترافورد به میدان بروید. این نگرانی بسیار زیادی را درون ما ایجاد کرده است که همه می‌توانند این نگرانی را احساس کنند.

فرگوسن خیلی از شما تعریف می‌کند، با این تعریف‌ها ذوق‌زده نمی‌شوید؟

بله همین‌طور است. فرگوسن گنجینه‌ای بی‌پایان برای منچستریونایتد است. او تنها کسی است که می‌تواند از بازیکنان کم‌سن و سال ستاره‌های بزرگ بسازد. او نباید حرفی از بازنشستگی در منچستر به میان بیاورد، چون جانشینی برای او وجود ندارد.

هنوز هم می‌توان علاقه شما را به فرگوسن درک کرد، همین علاقه قرار است کریستیانو رونالدو را در پایان فصل به اولدترافورد برگرداند؟

خیر، قرارداد من سال 2015 به پایان می‌رسد و به همین دلیل احتمال جدایی من بسیار اندک است. من از علاقه خود برای بازگشت به منچستریونایتد گفتم، اما به همین راحتی نمی‌توان همه چیز را پیش‌بینی کرد. فعلا منچستر حریف تیم من است، نه تیمی که قرار است به آنجا بروم. بگذارید زمان پیش برود، آنگاه همه چیز مشخص خواهد شد. من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

اسکای اسپورت / مترجم: هیلدا حسینی خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها