به دلیل همکاری نکردن با مسئولان اجرایی

مایلی‌کهن یک جلسه محروم شد

باخت سنگین گهر در خانه

مایلی کهن قهر کرد و رفت!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برد پرگلی که در زمین تیم گهر دورود کسب کرد جمع امتیازاتش را به عدد 53 رساند و یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شد.این در حالی است که در نیمه دوم مایلی کهن نیمکت تیمش را با حالت قهر ترک کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۹۷
مایلی کهن قهر کرد و رفت!

تیم‌های سپاهان و گهر دورود در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، بعد از ظهر امروز دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان زردپوشان اصفهانی با یک برد پرگل زمین را ترک کردند. در این بازی که در وزشگاه تختی شهر درود برگزار شد شاگردان زلاتکو کرانچار با نتیجه 4 بر یک برابر تیم پایین جدولی گهر درود به برتری دست یافتند. گل‌های این بازی را جواهیر سوکای(9)، محمدرضا خلعتبری(45)، فرشید طالبی(49) و احمد جمشیدیان(70) برای سپاهان به ثمر رساندند. تنها گل تیم گهر هم در وقت های اضافه به ثمر رسید.

سپاهان که بازی کاملا برتری نسبت به حریف خود ارایه کرده بود با این برد جمع امتیازاتش را به عدد 53 رساند و موقتا جای تراکتورسازی را در رده دوم جدول گرفت. تراکتورسازان تا قبل از دیدار عصر امروز خود برابر نفت تهران دارای 52 امتیاز بودند.

تیم گهر درود نیز با پذیرش پانزدهمین شکست این فصل خود 19 امتیازی باقی ماند و با امتیاز برابر با نفت آبادان و به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به این تیم با یک پله سقوط در قعر جدول رده بندی قرار گرفت. از اواسط نیمه دوم این دیدار محمد مایلی‌کهن سرمربی این تیم نیمکت گهر را ترک کرد تا نماینده دورود بدون سرمربی به کار خود ادامه دهد! ظاهرا او از شعار هواداران گهر دلخور شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها