دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضروری است، گفت : برای اولین بار پس از انقلاب حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد حزبی معرفی کرده است و آقای یحیی آل اسحاق با توجه به سوابق و تحصیلات می توانند چالش های اقتصادی داخلی و خارجی ایران را حل کنند.
کد خبر: ۵۴۵۹۳۶
«آل اسحاق» نامزد مؤتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری

محمد نبی حبیبی که  در جمع دبیران استانهای حزب مؤتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به جلساتی که در مؤتلفه اسلامی بر پا شد تا این نتیجه حاصل شد که یک کاندیدا به جبهه پیروان خط امام ورهبری معرفی می شود اظهار کرد : از آل اسحاق دعوت کردیم و ایشان پذیرفتند و این شد که به عنوان نامزد پیشنهادی از سوی حزب رسماً معرفی شدند .

وی یاد آور شد : در نهایت تصمیم در ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر اساس مقبولیت مردمی نامزدهای جبهه پیروان گرفته خواهد شد که از میان آقایان آل اسحاق ، متکی و باهنر کدام یک در انتخابات حاضر شوند .

حبیبی  با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری شامل 15 تشکل است که حزب مؤتلفه یکی از آنها است افزود : در انتخابات، ائتلاف بزرگ اصولگرایان مورد نظر ماست و در این ائتلاف بزرگ محوریت را برای روحانیت قائل هستیم .

وی یادآور شد : اگر اصولگرایان بطور مثال 20 میلیون رأی داشته باشند اما با تعدد کاندیدا در انتخابات حاضر شوند ، جناح های رقیب از شکسته شدن رای اصولگرایان استفاده می کنند و پیروز میدان می شوند . همانطور که در انتخابات های گذشته مجلس در برخی استانها پیش آمد .

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به دلایل انتخابات آل اسحاق به عنوان گزینه پیشنهادی ابراز داشت : با توجه به دغدغه مردم که امروز از نظر سنجی ها مشخص است که اولویت اقتصادی است ما آقای آل اسحاق را مطرح کردیم . ایشان با توجه به اصالت خانوادگی ، تجربه کار و تحصیلات اقتصادی و مدیریتی و سابقه حزبی شرایط را دارا بودند . تمام سابقه کاری ایشان اقتصادی است و سابقه وزارت نیز داشته اند .

وی با بیان اینکه نامزد موتلفه باید از کلی گویی پرهیز کند و باید فرمول و نسخه حل مشکلات مردم از جمله اقتصاد را بیان کند افزود : ما دچار توهم نشده ایم و با طرح گفتمان اقتصادی و ارائه راهکار پا به عرصه گذاشتیم.

حبیبی با اشاره به برنامه چشم انداز حزب مؤتلفه اسلامی که در آن به کادرسازی توجه شده است یاد آور شد: ما برای هر پست کشور باید افرادی کارآمد تربیت کنیم . در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی 18 نفر با کارت مؤتلفه به مجلس راه یافتند که این در مجلس نهم به سی نفر افزایش یافت .

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر نامزد حزب مورد توافق اصولگرایان واقع نشد چه می شود افزود : اگر آقای آل اسحاق در جمع بندی اصولگرایان انتخاب نشوند و یا اینکه مردم به او رأی ندهند باز هم این فرصتی است که دیدگاه های حزب درباره مسائل مختلف کشور از طریق ستاد معرفی می شود .

وی درباره انتخابات شوراهای شهر و روستا هم برائتلاف اصولگرایان تاکید کرد و افزود : انتخابات شوراها اگر از انتخابات ریاست جمهوری مهمتر نباشد از اهمیت کمتر برخوردار نیست چراکه رقبا در پی تسخیر کرسی های شوراها هستند و راهبرد ما این است که با تمام اصولگرایان مذاکره کنیم تا به یک فهرست واحد برسیم و این ضرورت دارد .

حبیبی در پایان در پاسخ به سوال برخی از دبیران استانها پیرامون موضوع حزب در قبال هدفمندی یارانه ها اعلام کرد : این جراحی اقتصادی برای کشور ضروری بوده و هست.  اما باید در اجرا به افراد کم بضاعت توجه بیشتر شده و آنها حمایت شوند،اقتصاد کشور با هدفمندی یارانه ها سالم سازی می شود و نظام به اجرای آن مستعد است اما در اجرا تخلف هایی صورت گرفته که باید اصلاح شود .

وی گفت : سهم تولید آنچنان که باید پراخت نشده است و به جای ردیف بودجه ای 29 هزار میلیاردی هدفمندی 45 هزار میلیارد تومان خرج شده است که از محل های اعتباری دیگر کاسته شده و به اصل هدفمندی ضربه زده است .

حبیبی تأکید کرد : جراحی بزرگ اقتصاد باید به جراح کاردان سپرده شود .(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
باسلام نظر آیت الله مصباح باتوجه به بینش هاوگرایش های دینی وسیاسی ودرك والای ایشان ازمسائل وشناخت وی ازافكار سلایق ورویكردها وسیاست جریان ها ،صفای باطنی وبصیرت وی به واقع نزدیك تر است وبه اینكه آقای حبیبی توقع داردكه آیت الله مصباح از ایشان پیروی كند لازمست توجه كند كه اوبایدگوش باشدوجایگاه خودش وآیت الله مصباح رااشتباهی نگیرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها