نمی گذارم سندلی از کریمی شکایت کند

یاوری: کروش برود لیگ پرتغال را 16 تیمی کند!

پس از پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم هرمزگان؛

یاوری:فجر قهرمان است!

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: در پایان نیمه اول می‌توانستیم شش گل‌ به آلومینیوم بزنیم.
کد خبر: ۵۴۵۴۷۸
یاوری:فجر قهرمان است!


سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: در پایان نیمه اول می‌توانستیم شش گل‌ به آلومینیوم بزنیم.
محمود یاوری پس از پیروزی 6 بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و بازیکنان جوان ما با شهامت و جراتشان بازی کردند و توانستیم یک پیروزی خوب به دست آوریم که آن را به سرهنگ جعفری هدیه کردیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و در روزهای آینده نیز بهتر خواهیم شد. در بازی‌های گذشته هم خوب بازی می‌کردیم و امروز بازیکنان ما اشتهای زیادی برای گلزنی داشتند.

سرمربی فجر در مورد اینکه انتظار برد با 6 گل را داشتید گفت: انتظار 6 گل را نداشتیم اما توقع داشتیم که حتما پیروز شویم حالا با اختلاف 2_3 گل.

یاوری در مورد اینکه امروز هم برخی از بازیکنان فجر موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند گفت: هندبال و بسکتبال نیست هر بازی شرایط خودش را دارد فکر می‌کنم ما در نیمه اول می‌توانستیم همین 6 گل را بزنیم با این حال بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما ماندش در لیگ حتمی شده است و این در مقایسه با هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر انجام داده‌اند یعنی اینکه ما قهرمانیم.

سرمربی فجر در مورد داوری مسابقه گفت: این سوال را هفته پیش هم نپرسیدید این هفته هم نپرسید!

وی در مورد اینکه نظری امروز هم چند موقعیت گلزنی از دست داد گفت: شرایط فرق می‌کند اما فکر می‌کنم کمی از مصدومیتش در گذشته هنوز در بدنش مانده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها