پس از پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم هرمزگان؛

یاوری:فجر قهرمان است!

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: در بهترین روز استقلال فجر بدترین روز خود را داشت.
کد خبر: ۵۴۰۹۱۵
یاوری: بهترین روز استقلال در بدترین روز فجر



محمود یاوری پس از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: من فقط به خاطر احترام به شما و بر حسب وظیفه و تعهدی که به شما رسانه‌ها دارم اینجا حاضر شده‌ام وگرنه حال و حوصله مصاحبه ندارم و باید بگویم که اگر مقایسه نفر به نفر کنید متوجه همه چیز می‌شوید.

وی افزود: ما در چند صحنه صاحب موقعیت خوب شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما درست روی نقاط ضعفی که داشتیم پنالتی دادیم و این شیرازه ما را از هم پاشید. من به شانس اعتقادی ندارم و باید بگویم بازیکنان فجر امروز شایسته پیروزی نبودند و در بهترین روز استقلالی‌ها ما بدترین روز را داشتیم به همین دلیل است که می‌گویم چیزی برای گفتن ندارم و فقط می‌توانم بگویم که در آینده با بازیکنان جدیدی که وارد شده‌اند و با تمرینات و تغییرات بهتر شویم.

یاوری در خصوص برگزاری این بازی در ورزشگاه حافظیه عنوان کرد: امروز زمین حافظیه مشکلی نداشت، حرف ما این است که ما میزبان هستیم و باید تعیین کنیم که کجا بازی کنیم. ما در زمین دستغیب بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ولی ظاهرا هرگاه صلاح بدانند در حافظیه بازی می‌کنیم و اداره تربیت بدنی تشخیص داد که بازی امروز برای بلیت‌فروشی بهتر در حافظیه برگزار شود. هر گاه بخواهیم غیر از پرسپولیس و استقلال در زمینه حافظیه بازی کنیم می‌گویند آماده نیست. آنها در واقع بحث بلیت فروشی را در نظر می‌گیرند. حرف من این است که ما باید از میزبانی خود استفاده کنیم.

یاوری در خصوص اینکه امروز هواداران استقلال بیشتر از فجر سپاسی بودند  به فارس گفت: من مثالی می‌زنم. سپاهان که مقابل استقلال بازی داشت اجازه نداد که یک هوادار استقلالی در ورزشگاه حاضر شود اما ما اینجا قدرت نداریم و مدیران مسئول استان تصمیم‌گیری می‌کنند می‌گفتند بیشتر از 11 هزار قطعه بلیت فروخته نمی‌شود اما امروز بیشتر از 11 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. البته این هم یک راه درآمد‌زایی برای هیئت فوتبال و اداره‌کل تربیت بدنی است. به هرحال 40، 50 میلیون تومان پول کمی نیست حالا هر اتفاقی که می‌‌خواهد برای ما بیفتد مسئله‌ای نیست.

سرمربی فجر سپاسی تصریح کرد: من اگر گفتم چیزی برای گفتن ندارم برای این بود که شما را راحت کنم تا به من گیر ندهید و همان اول گفتم دستم بالاست بازیکنان ما جوان هستند در بازی امروز اشتباهاتی داشتند و استقلال هم به خوبی به ما فشار آورد. شاید امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه خود بگوید که تیم فجر تا قبل از پنالتی خوب بود اما بعد از ضربه پنالتی روحیه خود را از دست دادیم. بازیکنان در برخی از صحنه‌ها شتاب زده عمل می‌کنند. ما باید بیشتر کار کنیم، آنجایی که باید سرعت به بازی بدهند شتاب‌زده عمل می‌کنند. در هر صورت ما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند مایه دلخوشی باشند. ما امروز از بازیکنی در سمت چپ استفاده کردیم که باعث شد خسرو حیدری و علی حمودی با هم هماهنگ نباشند.

یاوری تأکید کرد: ما امروز در خط دفاع مشکلاتی داشتیم اما امیدوار هستیم که با بهبودی حسینی خط دفاع به کارآیی قبلی خود برسد.

سرمربی فجر در ارتباط با قضاوت مظفری زاده گفت: اصولا مظفری‌زاده داوری است که بازی را اداره می‌کند، مثلا اوتی که بازیکن ما انداخت را خطا گرفت و ما هم نمی‌دانیم که چرا آن خطا را گرفت! در مجموع قضاوت او در سرنوشت بازی دخالتی نداشت و او کار خودش را کرد.

مظفری‌زاده داوری با شخصیت و با عدالت است اما در جریان این مسابقه تبعیض قائل شد و من به عنوان یک تماشاگر از بیرون زمین احساس کردم که تیم مقابل را بیشتر دوست دارد. در مجموع باید بگویم که ما در بازی امروز در دفاع چندان هماهنگ نبودیم و باید این مسئله را کار کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد بازیکن خارجی تیم را برای فصل آینده تمدید می‌کند یا خیر، گفت: اجازه بدهید لیگ این فصل تمام شود صحبت کردن برای زمان آینده از حالا خوشایند نیست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها