برپایی 47 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران

استاندار تهران گفت:47 نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از فردا (پنجشنبه) در استان تهران آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۱
برپایی 47 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران

مرتضی تمدن در حاشیه نشست مشترک فرمانداران، بخشداران، معاونان فرمانداران و اعضای ستاد تنظیم بازار استان تهران در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به این‌که از این تعداد 30 نمایشگاه در شهر تهران و 17 نمایشگاه در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاهها تا 22 اسفند ادامه دارد و در صورت نیاز تا پایان سال تمدید می‌شود.

وی گفت: معدل تخفیف قیمت کالاها در این نمایشگاه‌ها 20 درصد است.

استاندار تهران همچنین گفت: علاوه بر این نمایشگاهها 500 مرکز عرضه میوه شب عید نیز با قیمت مصوب از 25 اسفند تا 15 فروردین در تهران دایر می‌شود.

تمدن همچنین از فروش فوق العاده 5 هزار و 600 واحد صنفی خبر داد و گفت: فروشگاههای زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز برنامه فروش فوق العاده را در دستور کار دارند تا در روزهای پایانی سال شرایط خرید برای مردم آسان تر شود.

استاندار تهران گفت: به همه تعاونی‌های کارگری، کارمندی، مؤسسات خیریه و نهادهای امدادی فراخوان داده ایم تا برای تأمین برخی اقلام پرمصرف کارکنان و کارگران خود از جمله برنج، مرغ منجمد و برخی دیگر از کالاهای اساسی با قیمت مصوب و کنترل شده به ادارات صنعت، معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند و این اقلام را برای کارمندانشان توزیع کنند.

وی با اشاره به این‌که در هفته جاری پنج انبار احتکار کالاهای غذایی کشف شد گفت: کالاهای این انبارها با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌شود.

تمدن درباره تأمین آجیل شب عید مردم نیز گفت: با هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار مقرر شد آجیل مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و به اندازه کافی در اختیار آنان قرار گیرد.

استاندار تهران تأکید کرد: بازرسان به طور مستمر بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت خواهند کرد و در برخی موارد نیز از ناظران افتخاری استفاده خواهیم کرد.

نشست مشترک فرمانداران، بخشداران، معاونان فرمانداران و اعضای ستاد تنظیم بازار در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها