رییس کمیسیون کشاورزی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

درآمدها در بودجه واقعی دیده شود

رییس کمیسیون کشاورزی آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت:در لایحه بودجه سال 92 این انتظار می رود که درآمدهای کشور واقعی شود تا بتوانیم در حوزه هزینه ها با چالش روبه رو نشویم.
کد خبر: ۵۴۵۰۵۵
درآمدها در بودجه واقعی دیده شود

نماینده اراک امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به تقدیم دیر هنگام بودجه از سوی دولت به مجلس، افزود: بودجه سال آینده باید بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم و به نهایت برسد تا در زمینه تولید چه در عرصه صنعت و کشاورزی بخصوص در زمینه تامین امنیت غذای مردم راهکارهای مناسبی پیش بینی شود.

وی با تاکید بر اینکه بودجه سال 92 آخرین بودجه اعطایی دولت دهم به مجلس است، خاطرنشان کرد: توجه جدی به استفاده از صندوق توسعه ملی برای طرح های نیمه تمام تولیدی در حوزه آب وکشاورزی وتوجه به طرح های نیمه تمام که چیزی حدود صد هزار میلیارد تومان است بایدمورد توجه باشد.

عباس رجایی با اشاره به اینکه در بودجه دولت بخشی از درآمدها توسط اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تامین شده است، اظهارداشت: اجرای فاز دوم به مصلحت کشور نیست و درآمدهایی که از این ناحیه در بودجه دیده شده فشار مضاعفی را بر تولید کشور بخصوص اقشار ضعیف وارد خواهد کرد لذا مجلس باید روی این موارد تدبیر لازم را داشته باشد که انشاالله نتیجه هم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها