به همراه داوران المپیکی ایران؛

خطیب برای حفظ کشتی در المپیک به تفلیس رفت!

رفتار عجیب سرپرست موقت فدراسیون کشتی؛

کسی از حجت اله خطیب خبر ندارد!

سرپرست موقت فدراسیون کشتی پس از پایان رقابتهای جام جهانی 2013 تهران تا به امروز در محل کار خود حاضر نشده و تلفن همراه او نیز همچنان خاموش است.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۹
کسی از حجت اله خطیب خبر ندارد!


هیچ کس از او خبری ندارد و معلوم نیست که سرپرست موقت فدراسیون کشتی به چه دلیل نمی خواهد پاسخگوی خبرنگاران باشد. حجت الله خطیب که بعد از رقابتهای جام جهانی 2013 تهران و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با چشمانی گریان در کنار سکو ظاهر شد، بلافاصله بعد از این مراسم به سرعت از سالن 12 هزار نفری آزادی خارج شد و تا به امروز در محل کارش در فدراسیون کشتی حضور نیافته است!
این در حالی است که بسیاری از طلبکاران فدراسیون کشتی همچنان در پی تحقق وعده‌های او و دریافت مطالباتشان بعد از جام جهانی هستند و حتی تعداد زیادی از کارمندان فدراسیون نیز چشم انتظار حضور خطیب و روشن شدن تکلیف حقوق معوقه خود هستند.

غیبت بی‌دلیل و عجیب خطیب در روزهای اخیر و همچنین خاموش بودن تلفن همراه وی به بسیاری از شایعات دامن زده و حتی فراخوانده شدن غیر منتظره او به وزارت ورزش نیز بر این گمانه‌زنی‌ها افزوده است.

گفته می‌شود سرپرست موقت فدراسیون کشتی به زودی جای خود را به فرد دیگری از خانواده گوش شکسته ها می دهد تا سرپرست جدید بتواند با حمایت های وزارت ورزش و تکیه بر تجربیات سالها حضورش در این رشته، کشتی ایران را از بحران های مدیریتی و مالی خارج سازد.

به گفته برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی، خطیب حتی پاسخ تماس های آنها را هم نداده است. یکی از کارمندان فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار مهر از حقوق معوقه خود و بسیاری از همکارانش خبر داد و گفت: تا پیش از رقابتهای جام جهانی به ما وعده دادند که حقوق معوقه چند ماه اخیر را بلافاصله بعد از این رقابتها پرداخت می کنند، اما بعد از پایان جام جهانی هیچکس اطلاعی از خطیب و تحقق این وعده ها ندارد.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: هر چند به که خبردار شدیم حدود 30 هزار دلار در حاشیه رقابتهای جام جهانی از سوی تیم های خارجی به حساب فدراسیون واریز شده، اما وعده فروش دلارها به بانک و پرداخت معوقات ما همچنان با ابهام روبروست.
به گزارش مهر؛بلاتکلیفی فدراسیون کشتی، عدم پرداخت 8 ماهه حقوق مربیان نوجوانان و جوانان و عدم وجود برنامه‌ای مشخص و مدون برای آینده ملی‌پوشان باعث شده اعضای کادر فنی تیم‌های ملی نیز تمایل چندانی به ادامه همکاری با فدراسیون کنونی نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها