سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش دستمزدها باید بر اساس اطلاعات واقعی و آمار درست و توافق کارگران و کارفرمایان صورت پذیرد و دولت اجرا کننده آن است.
کد خبر: ۵۴۴۷۴۲
تعیین افزایش دستمزد 92 براساس اطلاعات واقعی

اسدالله عباسی در جلسه شورای عالی کار با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به همه جنبه های اقتصادی انجام گیرد، گفت: تصمیم گیری نهایی باید با جمع بندی نقطه نظرات نمایندگان کارگری و کارفرمایی صورت بگیرد و ما اجرا کننده آن هستیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: افزایش دستمزدها باید بر اساس اطلاعات واقعی و آمار درست صورت پذیرد. وی بر هم اندیشی و گفتگوهای مناسب شورا های کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: تمام مشکلات در فضای همدلی و هم اندیشی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه منشور کاری و فصل الخطاب ما در کارها فرمایشات مقام معظم رهبری است، بیان داشت: ایشان امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه انسانی نامیدند و ما باید بر این اساس از کسانی که  در عرصه های کار و  تولید فعالیت  می کنند، حمایت جدی داشته باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه تولید ملی باید راس امور باشد، گفت: تلاش ما بر این است که در همه زمینه ها به خود کفایی برسیم، چون وقتی مواد اولیه و کارگر داریم، خروجی تولید هم باید ملی باشد. وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما موتور محرکه تولید هستند، تصریح کرد: دولت هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می کند، اینها پیکره واحدی هستند و باید با هم کار کنند تا خروجی تولیدی مناسبی داشته باشند و ما هم زمینه ساز و آماده کننده این بستر هستیم. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
مگه نظریات ما هم برایتان مهمه؟
تنهایی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
به فرموده رئیس جمهور قشر حقوق بگیر مضرور است لطفا كاری صورت گیرد كه لااقل كارگران و كارمند زیر فشار نباشند
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
اینقدر با كلمات بازی نكنید. مردم فریب دلسوزی ظاهری رو نمی خورند.
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
هرچه فشار هزینه های زندگی بالاتر برود ناامنی فحشا و دزدی هم افزایش می یابد بنابراین در حال حاضر هم نتیجه آن را می بینیم من با سن بالای پنجاه سال بخاطر ندارم این همه زورگیری در خیابانها و این همه قتل پس نیاز به گفتن ما نیست ظاهر امر خبر از احوال مردم می دهد
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
بااین اوضاع وای به حال والدین بازنشسته بادامادوعروس نوه و...خیلی هاشون اینترنت ندارن این مطالب رابخوانند
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
من از بیگانگان هرگز ننالم هر آنچه با ماكرد آشنابود دست به سوی خدا ببرید واز او چاره بخواهید نه از وزارت كار
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
اینارا بدانیدكه تا زمانی كه فقط با حرف به كارگری ارزش قائل بشیداین اقتصاد ماست وچین وكره سروری خواهند كرد كه حتی جمونگ قهرمان افسانه ای وشاهنامه خاك خواهد خورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها