کردستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی 92

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کردستان از آمادگی برای استقبال و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروز92 در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۶۹۱
کردستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی 92

میمنت آبادی امروز گفت : 24 هتل با ظرفیت روزانه سه هزار نفر و 22 مهمانپذیر در سطح استان و 150 خانه استیجاری با ظرفیت سه هزار نفر در شهرهای بانه و مریوان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی به آماده سازی 65 واحد غذاخوری بین راهی و بازدید از آنها، تجهیز و راه اندازی 21پایگاه اطلاع رسانی در سطح استان در مبادی شهر ها، تجهیز 70 نمازخانه و سرویس بهداشتی و غذاخوری بین راهی و راه اندازی 12 هزار واحد بهداشتی از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه اشاره کرد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کردستان همچنین از ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی و سفره‌خانه سنتی در موزه مردم‌شناسی خانه کرد سنندج خبر داد و افـزود: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای خریدهای گردشگران باشد چرا که تمامی آثار صنایع دستی استان در آن عرضه می‌شود.

وی افزود: محوریت فعالیت‌های رابطین در 14 حوزه شامل امداد و نجات، اسکان و پذیرش، بهداشت
و درمان، خدمات شهری و رفاه عمومی، نظارت بر کالا و خدمات، انتظامی، قضایی، ارتباطات و اطلاع
‌رسانی، حمل و نقل و کنترل خدمات جاده‌ای ، فرهنگی - اجتماعی و هنری ، ارزیابی ، بــحران و برنامه‌ریزی، هماهنگی و پشتیبانی ستاد و برگزاری نمایشگاه ویژه نوروز به عهده اداره‌کل میراث‌فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بوده واین اداره کل به عنوان دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان خواهد بود.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها