چالوس قدمگاه 21 هزارشهید کتاب می‌شود

چالوس قدمگاه 21 هزارشهید دفاع مقدس نوشته رضا خدری که شامل خاطرات رزمندگان و وصیتنامه شهدای سه استان شمالی است، کتاب می شود.
کد خبر: ۵۴۴۴۱۱
چالوس قدمگاه 21 هزارشهید کتاب می‌شود

رضا خدری نویسنده، روزنامه نگار و عکاس 8 سال دفاع مقدس با اعلام این خبرگفت: چالوس در طول 8 سال دفاع مقدس محل تجمع و اعزام رزمندگان شمال کشور به مناطق جنگی بوده و مقام معظم رهبری نیز از این شهر به عنوان قدمگاه 21 هزار شهید یاد کرده‌اند، تصمیم گرفتم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ادای دین کرده باشم.

درحال حاضر نیز کتاب چالوس قدمگاه 21 هزارشهید را با جمع آوری خاطرات رزمندگان و وصیتنامه شهدای سه استان شمالی در دست تدوین دارم.

رضا خدری یکی از روزنامه نگاران و عکاسانی است که در مدت 8 سال دفاع مقدس توانست حماسه دفاع مقدس را با کتاب‌های «زارقاسم بلم ران خرمشهری» در سال 62 «خرمشهر از اسارت تا آزادی»، در سال 63 را بیافریند.

جدیدترین کتاب خدری " ازطهران تا تهران " در سال 91 و ده‌ها عکس از دفاع مقدس از خود به یاد گار گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جواد یونسی هستم از تهرا ن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
كار بسیار خوبی هستش چون پسر داییم یكی از شهیدان چالوس هستش(شهید محمد شیخ الاسلامی)
رزمنده خرمشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
با تشكر و تبریك به رضا خدری روزنامه نگار قدیمی و نویسنده كتاب خرمشهر از اسارت تا آزادی كه چاپ این كتاب برای اولین بار در سال 1363 باعث خوشحالی همه مردم خرمشهر گردید. امیدوارم برادر عزیزمان رضاخدری در تدوین و چاپ كتاب چالوس قدمگاه 21000 شهید موفق و سربلند باشند و در همین جا صلوات می فرستیم به روح پاك شهدای عزیز شهرستان چالوس و همه شهدای گرانقدر استان مازندران

نیازمندی ها