در پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن نوروز 92:

تدابیر تحولی آموزش و پرورش اعلام شد

مرکز سنجش آموزش وپرورش اعلام شد:

برنامه امتحانات نهایی دوره های متوسطه، پیش دانشگاهی

برنامه کامل برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه 92 تمامی رشته های تحصیلی دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی (نظری ، فنی و حرفه ای) از سوی مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام شد.
کد خبر: ۵۴۴۰۵۹
برنامه امتحانات نهایی دوره های متوسطه، پیش دانشگاهی

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری سالی – واحدی روزانه  و نیم سالی – واحدی (بزرگسالان)، پیش دانشگاهی و رشته های فنی و حرفه ای از 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود و حداکثر تا 20 خرداد 92 به پایان می رسد.

مرکز سنجش آموزش و پرورش با اعلام این که امتحانات در نوبت صبح و از ساعت هشت آغاز می شود، تاکید کرد: امتحان درس ادیان الهی (3) ویژه اقلیت های دینی ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه 92 برگزار خواهد شد.

مرکز سنجش آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی خرداد ماه دوره پیش دانشگاهی از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه اول خرداد ماه 92 و امتحانات نهایی سال سوم رشته های حرفه ای  از 25اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه برگزار می شود و امتحانات نهایی خرداد ماه تمامی رشته های فنی که 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود، روز دوشنبه ششم خرداد 92 به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
خیلی زود برگزار نمیشه؟

نیازمندی ها