با رایزنی امیدوار رضایی صورت گرفت؛

قلعه نویی ممنوع الخروج نیست

با رایزنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال سرمربی و سه بازیکن این تیم دیگر ممنوع‌الخروج نیستند.استقلال در راه لیگ قهرمانان آسیا به قطر می رود در حالی که شنیده می شود برخی نفرات این تیم به دلیل پرداخت نشدن مالیات ممنوع الخروج هستند.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۱
قلعه نویی ممنوع الخروج نیست

تیم استقلال دوشنبه هفته جاری برای برگزاری اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به قطر می رود و روز چهارشنبه به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

استقلال در حالی خود را برای این سفر آماده می کند که برخی از بازیکنان و سرمربی این تیم با به دلیل پرداخت نشدن مالیات ممنوع الخروج بودند.

دکتر امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز برای حل شدن مشکل پژمان منتظری، حنیف عمران زاده و مجتبی جباری و همچنین امیر قلعه نویی با دکتر نوری رئیس اداره مالیات استان تهران جلسه ای را برگزار کرد و با تعهدی که به این اداره از سوی باشگاه استقلال داد، مشکل ممنوع‌الخروجی بودن این چهار نفر حل شد.

امیدوار رضایی در این زمینه به  فارس گفت: وقتی متوجه به این مسئله شدیم بلافاصله اقدام به حل آن کردیم. این سه بازیکن با توجه به طلبی که از استقلال دارند نتوانسته اند مالیات خود را پرداخت کنند. مالیات امیر قلعه نویی هم مربوط به سال 87 و زمانی که در استقلال فعالیت داشته بوده است. در این مقطع مبلغ مالیات از حقوق وی کسر شده اما هنوز به اداره مالیات پرداخت نشده که متعهد شدیم این اتفاق رخ دهد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها