عباسی نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد

قلعه‌نویی: حاتمی کار بسیار بچه گانه ای کرد

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال خوب و شناوری را ارایه کردیم. داوری علیه ما است و از بیرون برنامه ریزی می‌کنند. امروز دو پنالتی برای ما گرفته نشد و گل حنیف عمران زاده هم درست بود. کارشناسان بگویند روی موسوی پنالتی شد یا نه؟
کد خبر: ۵۳۹۲۴۵
قلعه‌نویی: داوریها علیه استقلال است

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: سه بازی است که با ما این گونه رفتار می‌شود. بازی خوب بود و هوادار لذت برد و راه آهن لایه دفاعی داشت اما هیچ موقعیتی نداشت. به سید مهدی رحمتی تبریک می‌گویم که بهترین گلر آسیاست.در یک صحنه خیلی خوب با یک عکس العمل خوب تیم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستایش می‌کنم.

وی افزود: ملی‌پوشان خسته بودند و می‌خواستم به خسرو حیدری و مجتبی جباری استراحت بدهم اما نشد. ما مشکل مالی داریم، فتح‌آلله‌زاده زحمت می‌کشد. 25 بازی کردیم اما فقط 30 درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. باید به ما کمک شود تا مشکلات حل شود.

 

قلعه‌نویی در مورد اعتراض به داوری‌ گفت: من اعتراض کردم که چرا پنالتی‌ را نگرفته‌اند.

 

وی در مورد اعتراض او و دایی علیه داور گفت: داور تصممی می گیرد شاید اشتباه تصمیم بگیرد. شاید فیلم را ببینم بگویم اشتباه می‌کنم اما پنالتی با خطای ساده فرق می‌کند. اگر اینطور باشد عذرخواهی می‌کنم. البته جو داوری ما پاک است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها