به دلیل مسائل ایمنی، باند جنوبی تونل نیایش بعد از اتمام پل صدر بازگشایی می‌شود

مسیر غرب به شرق تونل نیایش افتتاح شد

شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از مسیر شرق به غرب تونل نیایش گفت: باند جنوبی تونل نیایش نیز آماده بهره‌بر‌داری است، اما به دلیل ترافیک زیاد و مسائل ایمنی، باند جنوبی تونل بعد از اتمام احداث پل صدر بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۴۰۷

به گزارش مهر، مراسم بهره‌بر‌داری آزمایشی تونل نیایش با حضور جمعی از مدیران شهرداری، نمایندگان مجلس، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر صبح دیروز برگزار شد، در این مراسم محمدباقر قالیباف با اشاره به آغاز احداث این تونل در خرداد 90 اظهار کرد: روزی که تابلوی احداث را نصب کردیم باور به اجرای این کار داشتیم، اما می‌دانستیم که کاری سخت است ولی با تکیه بر فرهنگ دوران دفاع مقدس و کار بسیجی توام با خودباوری دست به دست یکدیگر داده و تونل نیایش را احداث کردیم.

وی این تونل را از نظر زیبایی، زمان ساخت و کیفیت یکی از تونل‌های مشخص و تعریف شده در دنیا دانست و تصریح کرد:این تونل استانداردهای روز دنیا را دارد که از سوی مهندسان ایرانی هم‌اکنون آماده بهره‌بر‌داری است.

قالیباف بیان کرد: باند جنوبی تونل نیایش نیز آماده بهره‌بر‌داری است، اما چون ترافیک حجم گسترده‌ای خواهد داشت و این بخش از تونل به پل طبقاتی صدر متصل می‌شود به‌دلیل مسائل ایمنی این باند بعد از اتمام احداث پل‌صدر بازگشایی شده و مردم از آن استفاده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها