چمران:

اولویت شهرداری تکمیل خطوط مترو است

رییس شورای اسلامی شهر تهران رویکرد بودجه 92 را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: شهرداری در سال آینده باید به جای احداث تونل و بزرگراه طبقاتی، عزم خود را بر تکمیل خطوط مترو متمرکز کند.
کد خبر: ۵۴۱۱۱۴
اولویت شهرداری تکمیل خطوط مترو است

مهدی چمران با اشاره به اینکه شورای شهر با اجرای هیچ‌ یک از پروژه عمرانی جدیدی که شهرداری در لایحه بودجه پیشنهاد داده بود، موافقت نکرد، افزود: البته بودجه مطالعات مربوط به پروژه‌های جدید تصویب شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال شهرداری بنا دارد تونلی در ادامه بزرگراه صیاد از میدان سپاه احداث کند که شورا با تکمیل مطالعات این پروژه موافقت کرده است، اما قرار نیست سال آینده این پروژه اجرایی شود.

چمران با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی کوچک در سطح مناطق اجرا خواهد شد، اما هیچ پروژه بزرگ جدیدی کلید نمی‌خورد، خاطرنشان کرد: تنها پروژه عمرانی جدیدی که در بودجه 92 تصویب شد و البته شهرداری پیشنهاد اجرای آن را نداده بود، اما شورای شهر آن را به شهردار تکلیف کرد، ساخت امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال آن به میدان 9 دی و بزرگراه فتح است.

رییس شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تاکید دارد که شهرداری به جای ساخت بزرگراه دوطبقه و تونل، نسبت به تکمیل خطوط مترو اقدام کند تا هرچه زودتر هفت خط مصوب مترو به طور کامل ساخته و تکمیل شود. بر این اساس در بودجه 92 از تصویب پروژه‌های عمرانی جدید خودداری کردیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها