همه چیز یکشنبه مشخص می شود؛

فرهاد کاظمی استعفای مکتوب نداده است

به دنبال باخت ذوب آهن از مس کرمان در خانه ، فرهاد کاظمی سرمربی این تیم نیز به دنبال محمد احمدزاده که از ملوان استعفا داد ، از سرمربیگری ذوبی ها کنار کشید .
کد خبر: ۵۴۰۹۶۸
فرهاد کاظمی هم از ذوب آهن کنار کشید


به دنبال باخت ذوب آهن از مس کرمان در خانه ، فرهاد کاظمی سرمربی این تیم نیز به دنبال محمد احمدزاده که از ملوان استعفا داد ، از سرمربیگری ذوبی ها کنار کشید .
کاظمی در توضیح کناره گیری خود گفت: وقتی چند تماشاگر در سکوها به من این گونه توهین می‌کنند برای من قابل تحمل نیست و نمی‌دانند که من چقدر زحمت می‌کشم و من امشب استعفایم را تقدیم هیات مدیره می‌کنم.

وی پس از شکست دو بر یک ذوب آهن و مس کرمان، در نشست خبری اظهار کرد: وقتی چهار تماشاگر به من بگویند که «کاظمی حیا کن تیم را رها کن» واقعا به من بر می خورد چرا که آنها نمی دانند برای این تیم زحمت می‌کشم. برای همین در رختکن از بچه ها خداحافظی کردم و به آنها گفتم که دیگر نمی‌توانم در تیمشان بمانم، هر چند که آنها اصرار داشتند بمانم. وقتی در جایگاه و سکوها من را نخواهند من دیگر نمی‌توانم همه مسئولیت‌ها را بر دوش بکشم، چرا که مدیریت هم باید در این زمینه فعال باشد.

فرهاد کاظمی تصریح کرد: 15 روز است که در حال کار کردن بر روی سیستم‌ دفاعی بازیکنان هستیم و وقتی آنها خوب تلاش نمی‌کنند خب طبیعی است که این نتایج هم پیش می‌آید، البته باید این را بگویم که در برنامه «90» موقعیت‌های ما را پخش نمی‌کنند، مثالش همین بازی فولاد خوزستان بود که برنامه «90» موقعیت‌های ما را پخش نکرد، شاید بخواهند وجهه ما را در میان مردم خراب کنند!

کاظمی اظهار کرد: واقعا وقتی تیم مس 11 نفره دفاع می‌کند چگونه باید به این تیم گل زد؟ واقعا امروز ما 10 ، 11 موقعیت گل ایجاد کردیم و از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند، اما به هر حال موقعیت‌های زیادی داشتیم و فقط می گویم که همه این‌ها از بدشانسی است، البته روی گل دوم هم اشتباه داشتیم.


کاظمی ادامه داد: هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و ممکن است در هشت بازی کارهای کثیفی اتفاق بیفتد. من از فدراسیون و کمیته‌ داوران می‌خواهم دقت کنند تا اتفاقی رخ ندهد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها