موسسات معتبر خارجی اعلام کردند:

ایران سریعترین نرخ رشد توسعه فضایی در جهان

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: موسسات معتبر خارجی که فعالیت های فضایی کشورهای بزرگ دنیا را رصد می کنند در آخرین بررسی ها اعلام کردند ایران سریع ترین و بالاترین نرخ توسعه رشد فضایی را در میان کشورهای دنیا داشته است.وی اضافه کرد: با دیدن آخرین تصاویر ارسال موجود زنده به فضا که اخیرا رسانه ای شد متخصصان ناسا موفقیت ما را تایید کردند.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۹
ایران سریعترین نرخ رشد توسعه فضایی در جهان

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمید فاضلی در پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام همین موسسات تا سال 2012 فعالیت های 10  کشور مهم فضایی بطور مرتب از سوی این موسسات رصد و مقایسه می شد اما از سال 2013 پنج کشور به جمع این 10 کشور اضافه شدند که یکی از آنها ایران است.

وی اضافه کرد: با دیدن آخرین تصاویر ارسال موجود زنده به فضا که اخیرا رسانه ای شد متخصصان ناسا موفقیت ما را تایید و اعلام کردند با دیدن این مستندات جایی برای شک و تردید باقی نمی ماند و دلیلی ندارد که این موفقیت ایرانی ها را تایید نکنیم.

فاضلی با اشاره به اینکه این دستاورد برای کشورمان بسیار غرورآفرین و اقتدارآفرین است، گفت: مسئولان ما در مذاکرات، تعاملات و معادلات بین المللی، آثار این دستاورد را مشاهده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها