دفاع از داوران فوتبال؛

مخالفت دپارتمان با خداحافظی ترکی

هفت داور برای قضاوت در جام جهانی کاندید شده اند

عسگری: استعفای فنایی و مرادی به من ربطی ندارد!

در حالی که به دلیل مشکلات پیش آمده مرادی و فنایی از کمیته داوران استعفاء داده اند رییس دپارتمان داوری می‌گوید درباره مسائل پیش آمده در کمیته داوران صحبتی نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۰
عسگری: استعفای فنایی و مرادی به من ربطی ندارد!

حسین عسگری در حاشیه نشست هماهنگی اعضای فدراسیون فوتبال در کمیته‌های مختلف AFC درباره استعفای مسعود مرادی و محمد فنایی از کمیته داوران و مسائلی که در این کمیته به وجود آمده اظهار کرد: من هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم و وظیفه‌ای هم ندارم که درباره آن صحبت کنم. مسئولیت این کمیته با اصفهانیان و کفاشیان است.وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود همچنان بین کمیته داوران و دپارتمان داوری اختلافاتی وجود دارد گفت: مگر من می‌توانم که در دپارتمان هر طور دلم خواست کار کنم . به هر حال در دپارتمان تشکیلاتی وجود دارد و ما کار خود را روی روال انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، رییس دپارتمان داوری درباره نگرانی‌هایی که بابت انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت در جام جهانی وجود دارد گفت: چرا شما کمک می‌کنید که خودمان برای این مسائل مشکل درست کنیم؟ اصلا موضوعی پیش نیامده که بخواهیم به آن بپردازیم. دفعات قبل هم چندین بار از این جریان‌های مشابه پیش آمد اما هر بار غلط بود. الان 7 نفر برای قضاوت در جام جهانی کاندید شده‌اند و یک سال دیگر مانده تا انتخاب نهایی صورت گیرد. در آن زمان هر کس آمادگی بیشتری داشته باشد، انتخاب خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها