بهره برداری از باغ موزه دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی در خرداد 92

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از پایان ساخت فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس این استان به همت شهرداری و شورای شهر در خرداد 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۷۲۵
بهره برداری از باغ موزه دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی در خرداد 92

سردار حسن استوارآذر گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان‌ آذربایجان‌شرقی متشکل از چهار فاز است که پیش‌بینی می‌شود فاز نخست آن یعنی ساختمان مرکزی، در خردادماه سال آینده با وجود کمبودهای مالی و بودجه اندک به پایان برسد.

وی ادامه داد: در دور سوم از سفرهای هیات دولت مقرر شد تا مبلغ 10 میلیارد تومان بودجه به باغ موزه دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی اختصاص یابد اما تا کنون مبلغی حدود 400 میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

سردار استوارآذر در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آماده سازی پنج عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دو عنوان از این کتاب‌ها تا پایان امسال منتشر خواهد شد. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به خاطرات جانباز پیشکسوت، حاج قاسم بیرقی و سردار نظمی اشاره کرد.

وی افزود: به مناسب سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تا کنون 20 یادواره شهید در سطح استان، محلات و روستاهای آذربایجان‌شرقی برگزار شده است. علاوه بر این، جا دارد به مناسب سالگرد آغاز عملیات «والفجر مقدماتی»،از شهیدان مهدی تجلایی رحیم سرودی‌،محمدرضا شجری و سیروس قدری که در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، نیز یاد کرد. (ایسنا)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها