فرماندار قصرشیرین گفت: در آستانه اربعین سالار شهیدان، تردد انفرادی زائران و کاروان‌های خارج از نظارت حج و زیارت از مرزهای خسروی و پرویزخان در این شهرستان به عراق ممنوع است.
کد خبر: ۵۲۷۴۶۴

حسین پروین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سفر به شهرهای مذهبی کشور عراق فقط از طریق کاروان‌های زیرپوشش سازمان حج و زیارت امکان‌پذیر است. وی گفت: بطور میانگین روزانه 15 کاروان مجاز متشکل از زائران عتبات عالیات از مرز خسروی عازم عراق می‌شود که درصورت موافقت مسئولان، این مرز آمادگی افزایش تردد کاروان‌های مجاز را در ایام اربعین حسینی دارد، اما هنوز در این باره تصمیم‌گیری نشده است. پروین به افرادی که بخواهند از راه غیرمجاز یا مرز پرویزخان به عتبات عالیات سفر کنند، هشدار داد و افزود: مرز پرویزخان فقط برای تردد مسافران، گردشگران و بازرگانان به اقلیم کردستان عراق است و سفر به دیگر مناطق عراق بخصوص شهرهای مذهبی از این طریق ممنوع است.

فرماندار قصرشیرین گفت: رفت‌وآمد انفرادی زائران عتبات عالیات هم‌اکنون فقط از طریق مرز مهران در استان ایلام انجام می‌شود و مرز خسروی شهرستان قصرشیرین فقط برای تردد کاروان‌های مجاز زیرپوشش حج و زیارت در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها