سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به در پیش بودن مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال بر ضرورت تشکیل اتاق فکر فدراسیون با حضور روسای سابق این فدراسیون تاکید کرد.
کد خبر: ۴۴۶۳۹۹

امیر قلعه‌نویی درباره شیوه مدیریت فوتبال به فارس گفت: چه اشکالی دارد که یک اتاق فکر در فدراسیون فوتبال تشکیل شود و تمامی رؤسای قبلی فدراسیون فوتبال در این اتاق فکر حضور داشته باشند؟

چرا باید امثال دادکان‌ها، عابدینی‌ها، صفی‌زاده‌ها، مصطفوی‌ها و خیلی‌های دیگر خانه بنشینند. چه اشکالی دارد که صفایی‌فراهانی به این فوتبال کمک کند؟ نمی‌توانیم از تجربیات تیمسار ناصر نوآموز، رئیس اسبق فدراسیون استفاده کنیم؟

وی افزود: کفاشیان، تاج و عزیز محمدی زحمات زیادی کشیدند؛ اما چون همدلی نیست و تصمیمات قائم به شخص است هدفمان را گم می‌کنیم. متأسفانه ما چشم‌انداز و اهداف راهبردی نداریم و طرح جامع ما نوشته شده، ولی در حال خاک خوردن است.

قلعه‌نویی با اشاره به دلایل کاهش سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که به نوعی ریشه در مدیریت فوتبال دارد، گفت: دو سال پیش در یک برنامه تلویزیونی در رابطه با کم شدن سهمیه‌ها صحبت کردم. همه من را مسخره کردند، حتی آقایان علیه من مطلب نوشتند و آنهایی که اجنبی‌پرست هستند همه جور انتقاد به من وارد کردند، اما بعد از دو سال که این اتفاق افتاد هیچ‌کس نگفت امیر قلعه‌نویی این مساله را گفته بود. حالا اگر یک چشم آبی آن حرف‌ها را می‌زد و آن هشدارها را می‌داد، می‌رفتند مجسمه‌اش را می‌ساختند و می‌گفتند حرف‌هایش را جدی بگیرید.

این همه گفتم اگر این موارد را رعایت نکنیم سهمیه ما کم می‌شود، اما کسی گوش نکرد.سرمربی تراکتورسازی با ابراز تاسف از شیوه کنار رفتن حمید استیلی از پرسپولیس تصریح کرد: آمدن و رفتن در فوتبال طبیعی است، اما این‌که چگونه ورود کنیم که قداست‌ها حفظ شود در فوتبال ما فراموش شده است. مگر کسی می‌تواند منکر زحمات حمید استیلی برای پرسپولیس شود. وقتی استیلی گفت مادرم از آن حرف‌ها ناراحت شده در دلم گریه کردم. فوتبال برد و باخت دارد و باید قداست آدم‌ها حفظ شود.

قلعه‌نویی همچنین در ارزیابی نتایج تراکتورسازی در نیم فصل اول گفت: فکر می‌کنم شروع خوبی داشتیم. قبول دارم افت تاکتیکی هم داشتیم و مهره‌های جایگزین هم به آن شکلی که پیش‌بینی می‌کردم نظرم را جلب نکردند، اما در مجموع به نظر من چون در نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر است ما به فکر تقویت نقاط ضعفمان هستیم و در چند پست به بازیکن نیاز داریم. حالا که حدادی‌فر به جمع ما اضافه شده و کیانی هم به تمرینات برگشته، فکر می‌کنم نسبت به نیم فصل اول دستمان بازتر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها