متهم با تقلید صدا اقدام به اخاذی می‌کرد

شیادی با صدای دخترانه

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: فردی که با شیادی و تقلید صدا اقدام به اخاذی می‌کرد توسط پلیس شهرستان مرند شناسایی و دستگیر شد. ‌
کد خبر: ۴۲۵۷۰۸

صمد فرامرزی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و اطلاعات به دست آمده مبنی بر اخاذی فردی با تقلید صدا در شهرستان مرند موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس مبازره با مفاسد اخلاقی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام گرفته از طریق عوامل پلیس معلوم شد که فردی با هویت معلوم اهل یکی از مناطق شهرستان با برقراری تماس تلفنی با تعدادی از ساکنان شهر با تقلید صدای دخترانه و طرح سخنان محرک و غیراخلاقی و بسیار مبتذل اقدام به اغفال افراد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مورد نظر همه مکالمات انجام گرفته را ضبط کرده پس از چند روز مجدداً با افراد تماس می‌گرفت و سپس از آنان اخاذی کرده و تهدید می‌کرد در صورت عدم پرداخت وجه مکالمات را با استفاده از بلوتوث در سطح شهر پخش می‌کند و در مورد کسانی که توجهی به تهدیدات وی نداشته اقدام به پخش مکالمات می‌کرد.

فرامرزی اظهار کرد: این موضوع در سطح شهر علاوه بر این‌که سبب هتک حرمت و حیثیت آبرویی افراد در جامعه و نزد خانواده خود شده و جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه را نیز در پی داشته است.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها