به گفته مدیر عامل باشگاه سایپا‌،کریم انصاری فر دوست دارد به تیمی خارجی منتقل شود

مجید صالح: سایپا دوباره آسیایی می‌شود

مجید صالح، سرمربی جدید سایپا ضمن اعلام نام دستیارانش، هدف خود را بازگرداندن سایپا به روزهای اوجش اعلام کرد و گفت: نمی‌خواهم دیگر سایپا روند سینوسی طی کند و باید از این پس اقتدار داشته باشد. باشگاه سایپا دیروز طی مراسمی مجید صالح، پیشکسوت سابق این باشگاه و همچنین دستیار سابق منصور ابراهیم‌زاده در ذوب آهن را طی مراسمی به عنوان سرمربی جدید تیم و جانشین محمد مایلی‌کهن اعلام کرد. در این مراسم پیراهن شماره 21 ـ پیراهنی که صالح زمان بازیگری در سایپا بر تن می‌کرد ـ از سوی ابراهیم صادقی کاپیتان تیم و آرش کوشا مدیرعامل باشگاه به سرمربی جدید اهدا شد.
کد خبر: ۴۰۹۶۹۳

صالح پس از به عهده گرفتن رسمی این سمت، از بیژن طاهری و محمد رجبی به عنوان دستیاران اول و دوم، حمیدبابازاده به عنوان مربی دروازه‌بانان و مسعود مومنی به عنوان مربی بدنساز سایپا در فصل جدید یاد کرد و با اشاره به 2 قهرمانی سایپا در رقابت‌های لیگ و همچنین یک قهرمانی در جام حذفی، گفت: استراتژی ما در تیم سایپا این است که این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. می‌خواهیم در لیگ ایران قدرتمند باشیم و سهمیه آسیا را هم کسب کنیم.

وی افزود : در این راه نظر من این است که 70 درصد استخوان‌بندی تیم موجود، حفظ شود. در عین حال فهرست بازیکنان موردنظرم را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کرده‌ام و در این بین تنها جذب پیروز قربانی قطعی شده است. همچنین آرش کوشا مدیرعامل باشگاه با اشاره به شرایط جدیدی که به دلیل قانون سقف قراردادها برای باشگاه‌های لیگ برتری به وجود آمده است، گفت: آسیب‌هایی که فصل گذشته به تیم ما وارد شد عمدتا به دلیل رعایت سقف قراردادها بود، چرا که در فصل گذشته بجز دو، سه باشگاه، سایر تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت نکردند.

وی در مورد آخرین وضعیت کریم انصاری‌فر برای ادامه حضورش در تیم سایپا گفت: او علاقه‌مند است به جمع بازیکنان لژیونر ما بپیوندد و امیدواریم بهترین تیم برای انتقال او فراهم شود، ولی اگر قرار باشد او در ایران بماند، سایپا باشگاه خود اوست و دیروز هم پیشنهاد ادامه همکاری را به او دادیم.

پیروز قربانی به سایپا پیوست

پیروز قربانی هم پس از حضور دوساله در تیم مس کرمان از این تیم جدا شد و به سایپا پیوست.

مدافع اسبق باشگاه استقلال روز گذشته قرارداد یکساله داخلی با سایپا امضا کرد و بزودی قراردادش را در هیات فوتبال کرج ثبت می‌کند. هدایت سایپا در فصل جدید به عهده مجید صالح است.‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها