میرتاج الدینی :

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بسیار راهگشا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور، رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هم برای مجلس و هم برای دولت بسیار راهگشا دانست و افزود: امیدوارم همه با تأسی به رهنمودهای حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.
کد خبر: ۴۰۶۱۹۸

به گزارش جام جم آنلاین،سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار نسبت به مسائل داخلی و خارجی بسیار جامع و تعیین کننده بود و عملکرد و استحکام مجلس و دولت در برابر زیاده خواهی های امریکا و رژیم صهیونیستی در طول دوران انقلاب خصوصا در سالهای اخیر را مورد تایید قرار دادند و بر ادامه این راه تاکید کردند.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل داخلی توصیه هایی را هم به مجلس و دولت داشتند و به همکاری و هم افزایی این دو قوه تاکید کردند و فرمودند: مسئولین در حال کار و تلاش اند و کارها در حال انجام است، ضعفهایی هم وجود دارد که من آگاهم اما قوه مجریه یک شاکله خوب و مطلوبی دارد باید کمک کرد و مجلس و دولت با همکاری و همیاری یکدیگر مشکلات را برطرف کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از مجلس خواستند قانونی را تصویب کنند که اجرای آن برای دولت سهل و آسان باشد و از طرفی دولت هم تابع قانون باشد و آنرا فصل الخطاب قرار دهد.

میرتاج الدینی افزود: مقام معظم رهبری دراین خصوص که برخی نمایندگان فکر می کنند استفاده و بکارگیری از نظرات کارشناسی دولت برای تدوین قوانین استقلال مجلس را از بین می برد فرمودند این منافاتی با استقلال مجلس ندارد. دولت در مسیر اجرا و مجلس در مسیر قانونگذاری و نظارت باید دیدگاههای کارشناسی شان را با هم تلفیق و از نظرات هم استفاده کنند تا یک نظر خوب و جامع برای اجرا متولد شود.

وی سازش و سازگاری بین مجلس و دولت را یکی از رهنمودهای مهم دیگر مقام معظم رهبری دانست و گفت: ایشان تاکید داشتند بهانه ها و گلایه ها مبنای تصمیم گیریها قرار نگیرد و حاشیه ها نباید ما را از نگاه به مصالح مملکت باز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها